سفارش جعبه مقوایی + قیمت | ویژگی های جعبه مقوایی | جعبه سازی و چاپ آتیس |رتبه برتر جعبه سازی در ایران

سفارش جعبه مقوایی + قیمت

سفارش جعبه مقوایی + قیمت

وبلاگ

برای حمل آسان و انبار کردن محصولات و یا حتی محافظت از محصولات باید از جعبه های مخصوص استفاده کرد. موسسه چاپ و جعبه سازی آتیس مطلب امروز خود را به شرح سفارش جعبه مقوایی اختصاص داده است. با ما همراه باشید!

سفارش جعبه مقوایی

سفارش جعبه مقوایی

جعبه مقوایی چیست؟

جعبه مقوایی به جعبه نوعی از بسته بندی گفته می شود که برای ساخت آن از مقوا های با کیفت های متفاوت و در سایز های مختلف استفاده می شود.

دسته بندی مقوا ها برای ساخت جعبه های مقوایی بر اساس گرماژ مواد اولیه انجام می شود. با بالا رفتن گرماژ مواد اولیه و نزدیک شدن به مقوا های با کیفیت، کیفت جعبه مقوایی نیز تغییر می کند.

سفارش جعبه های مقوایی با توجه به نوع نیازمندی متفاوت است و می توان از آنها برای بسته بندی انواع محصولات در سایز ها و وزن های متفاوت استفاده کرد.

مرتبط بخوانید : انواع فلوت کارتن + عکس + توضیحات کامل

نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که با توجه نوع محصول و میزان وزنی که دارد باید نوع مقوایی که برای ساخت جعبه استفاده می شود متفاوت باشد.

هرچه محصول سنگین تر باشد باید از مقوا های با گرماژ بالاتر استفاده کرد تا از محصول به خوبی محافظت شود.

سفارش جعبه مقوایی

سفارش جعبه مقوایی

جعبه های مقوایی ویژگی های زیادی دارند که در ادامه به چند مورد ازآنها اشاره می کنیم:

  • ویژگی اصلی جعبه های مقوایی قابل بازیافت بودن آنها است. جعبه های مقوایی نسبت به دیگر جعبه ها بیشترین سازگاری را با محیط زیست دارند. همین امر موجب شده است که به وفور از جعبه های مقوایی جهت جعبه سازی و کارتن سازی در صنایع مختلف استفاده شود. به دلیل آنکه مواد اولیه مقوا از سلولز تشکیل می شود به سرعت در طبیعت تجزیه میشوند و از بین می روند.
  • وزن جعبه های مقوایی بسیار مناسب است. برای بسته بندی محصولات میتوان از مواد دیگری مانند چوب یا فلز استفاده کید ولی باید این نکته را در نظر گرفت که آن جعبه ها خود به تنهایی وزن زیادی دارند. پس بهترین گزینه برای بسته جعبه های مقوایی میباشد. با استفاده از جعبه های مقوایی حمل و نقل ، جابجایی و انبار کردن محصولات دیگر کار دشوار و غیر ممکنی به نظر نمی رسد.
  • ویژگی دیگر سفارش جعبه های مقوایی این است که به دلیل قیمت پایین این جعبه های بسیار مقرون به صرفه تر از دیگر انواع بسته بندی هستند.
  • جعبه های مقوایی را میتوان با توجه سایز محصول در هر ابعادی که تمایل دارید سفارش دهید .از طرفی میتوان قابلیت‌هایی مثل تا شدن و باز شدن را به جعبه های مقوایی افزود. نکته مهم این است که قابلیت تا شدن جعبه‌های مقوایی به تولید‌کنندگان و انبارداران اجازه می دهد که در کمترین فضای ممکن بیشترین تعداد بسته را در انبارهای خود نگهداری کنند و زمان نیاز، جعبه‌ها را از محل تا باز کنند و مورد استفاده قرار دهند.

مرتبط بخوانید : بسته بندی خلاقانه: 18 ایده موثر برای طراحی بسته بندی محصولات!

  • نکته بسیار جالبی که وجود دارد این است که جعبه های مقوایی را پس از استفاده هم می‌توان دوباره از محل تا، باز و برای مصارف بعدی انبار کرد.

در نهایت اگر جعبه‌ها قابل استفاده نباشند، به راحتی میتوان آنها را وارد چرخه بازیافت کرد.

* نکته ای که شاید برایتان جالب باشد این است که کارتن‌های مقوایی غیر قابل استفاده و مستعمل در جاهایی مثل صنایع مبل‌سازی، برای تامین کف‌پوش یک‎بار مصرف مرغ‌داری‌ها و سالن‌های در حال تعمیر و بازسازی به کار برده میشوند. نکته ای که در سفارش جعبه های مقوایی از همه بیشتر حائز اهمیت است، این است که جعبه‌های مقوایی هرگز بدون کاربرد باقی نمی‌مانند و به همین خاطر تولید و خرید آنها صرفه اقتصادی بالایی دارد.

مرتبط بخوانید : انواع مقوا و تمام نکات مهم درباره آن ها

همانطور که گفته شد گرماژ مقوایی که در ساخت جعبه های مقوایی به کار می رود متفاوت است، به همین دلیل با توجه به کیفیت جعبه های قیمت های متفاوتی برای آنها در نظر گرفته میشود.

هرچه کیفیت بالاتر رود به طور حتم قیمت سفارش جعبه مقوایی نیز بالاتر میرود.

سفارش جعبه مقوایی

سفارش جعبه مقوایی

آتیس باکس با در نظر گرفتن حوزه تخصص شما بهترین پیشنهادات بسته بندی را برای شما خواهد داشت. برای مشاوره رایگان در خصوص سفارش کارتن سازی ، جعبه سازی بسته بندی محصولات خود با ما تماس بگیرید:

تلفن: 02632748726-02695003697-09125169679

خدمات آتیس

لیست خدمات ما
  • طراحی، چاپ و جعبه سازی
  • جعبه‌های مقوایی، کارتنی و فانتزی
ارتباط در واتساپ