سفارش جعبه پذیرایی + نمونه | سفارش انواع جعبه | جعبه سازی و چاپ آتیس |رتبه برتر جعبه سازی در ایران

سفارش جعبه پذیرایی + نمونه

سفارش جعبه پذیرایی + نمونه

وبلاگ

سفارش جعبه پذیرایی

در مطلب امروز موسسه چاپ و جعبه سازی آتیس در مورد سفارش جعبه پذیرایی توضیح میدهم. با ما همراه باشید!

در مهمانی های بزرگ مهم ترین کاری که میزبان باید انجام دهد پذیرایی از مهمان به بهترین نحو است. اما این کار در مقیاس بالا کار دشواری است.

جعبه های پذیرایی جزء وسایل کاربردی هستن که در مهمانی ها و مجالس به میزبان کمک شایانی می کنند و تا حدودی از اتلاف وقت و هزینه میتواند پیشگیری کند.

همچنین این جعبه ها جلوه زیباتری به میز های پذیرایی شما می دهند و باعث می شوند که مراسم به صورت شکیل و زیبا تری برگزار شود.

جعبه های پذیرایی را می توان در ابعاد، طرح ها، رنگ ها و جنس های مختلف طراحی و تولید کرد.

کاربرد جعبه های پذیرایی متفاوت است. به عنوان مثال شما میتوانید از جعبه های پذیرایی برای دم نوش، تی بگ ، آجیل و یا نسکافه استفاده کنید و با توجه به سلیقه خود آنها را درون جعبه بچینید.

"<yoastmark

قیمت جعبه پذیرایی :

با توجه به این توضیحات که در مورد اینگونه جعبه ها داده شد شاید کنجکاو شده اید که از قیمت آنها مطلع شوید. باید به این نکته توجه کنید که قیمت سفارش جعبه پذیرایی با توجه به موادی که در تهیه آن ها استفاده می شود متفاوت است. قطعا هرچه موادی که در تولید جعبه به کار میرود با کیفیت تر باشد قیمت ها بالا تر میرود. از دیگر عواملی که بر قیمت ها تاثیر دارد طرح و رنگی است که در تولید جعبه استفاده می شود.

جعبه های پذیرایی در سراسر دنیا طرفدار زیادی دارد زیرا هم بسیار کارآمد هستند و هم استفاده از آنها بسیار آسان است. میتوانید  با توجه به سلیقه خود و متناسب با  محصولاتی که میخواهید برای پذیرایی بسته بندی کنید جعبه هایی با طرح و سایز های مختلف سفارش دهید لازم به ذکر است که حداقل تیراژ سفارش و تولید این نوع جعبه ها 1000 عدد میباشد .

 

"<yoastmark

جعبه پذیرایی مناسبتی :

نکته جالب در مورد کاربرد جعبه پذیرایی این است که، این جعبه ها را میتوان نه تنها برای مراسمات بلکه به عنوان تبلیغات استفاده کرد. شرکت های مواد غذایی و یا بسیاری از شرکت های دیگر میتوانند با استفاده از لوگو و طرح های منحصر به فرد خود جعبه های پذیرایی خاصی را سفارش دهند و در شرایط و یا اماکن خاص آنها را توزیع کنند.این کار نه تنها برای کسب و کار مفید است و تبلیغاتی است بلکه کلاس کاری را تا سطح خوبی بالا می برد.

در مراسمات عذاداری و شادی نیز میتوان از این بسته بندی های فوق العاده استفاده کرد.

"<yoastmark

 

یکی دیگر از کاربرد های سفارش جعبه پذیرایی در مدارس است. در برخی از مدارس به دانش آموزان غذا داده می شود. مسئولین مدارس میتوانند با سفارش جعبه پذیرایی مخصوص، توضیع غذا را در بین دانش آموزان یه روش بهداشتی و به به آسانی انجام دهند.

همین موضوع نیز در برخی ادارات که به کارمندان خود غذا می دهند نیز کاربرد دارد.

"<yoastmark

شرکت های هواپیمایی و مسافربری یکی از بهترین کاندیدا ها برای استفاده از این جعبه ها هستن که میتوانند مواد غذایی و یا وسایلی که به مسافران خود ارائه میدهند در این جعبه ها بسته بندی و توضیع کنند.

 

 

چاپ و جعبه سازی آتیس طراح و تولید کننده انواع جعبه پذیرایی در ابعاد و قالبهای متنوع در خدمت شما عزیزان میباشد .

www.atisbox.com

 instagram : atisbox.ir

Tell : 09125169679 – 02632748726

 

خدمات آتیس

لیست خدمات ما
  • طراحی، چاپ و جعبه سازی
  • جعبه‌های مقوایی، کارتنی و فانتزی
ارتباط در واتساپ