نمونه جعبه استوانه ای : بهترین جعبه سازی ایران | جعبه سازی و چاپ آتیس |رتبه برتر جعبه سازی در ایران

نمونه جعبه استوانه ای : بهترین جعبه سازی ایران

نمونه جعبه استوانه ای : بهترین جعبه سازی ایران

وبلاگ

نمونه جعبه استوانه ای :  بسته بندی استوانه ای در صنعت کارتن سازی و جعبه سازی کاربردهای مختلفی دارد و برای انواع مختلفی از محصولات مورد استفاده قرار می گیرد. با سفارش جعبه استوانه ای در بهترین جعبه سازی ایران می توانید انواع محصولات خود را به بهترین نحو بسته بندی و عرضه کنید. در این مطلب از سایت آتیس باکس به بررسی جعبه استوانه ای خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

جعبه سازی استوانه ای چیست و چه کاربردی دارد ؟

بسته بندی خوب باعث جذب مشتری و افزایش فروش می شود. از نمونه جعبه استوانه ای جهت جعبه های شانسی، جعبه های فانتزی قابل استفاده در صنایع بسته بندی مواد غذایی، بهداشتی، شیمیایی، لوازم یدکی خودرو، لوازم تحریر، اسباب بازی و غیره استفاده می شود.

بر اساس نوع کاربردی که این جعبه ها دارند می توان از طرح های مختلفی استفاده کرد. جعبه های استوانه ای که توسط آتیس باکس تولید می شوند از جنس مقوای سخت می باشند. این جعبه ها دارای قطر های گوناگونی می باشند و بر اساس سایز محصول شما ساخته می شوند. در ادامه به بررسی نمونه کارهای مربوط جعبه های اسپیرال – استوانه ای خواهیم پرداخت.

نمونه-جعبه-استوانه-ای2

جعبه سازی آتیس باکس بهترین جعبه سازی ایران :

چاپ و جعبه سازی آتیس از حرفه ای ترین کادر طراحی جعبه و نیروی کار متخصص و مجرب تشکیل شده است. همچنین این مجموعه از جدیدترین و بروزترین ماشین آلات اتوماتیک و نیمه اتوماتیک جهت ساخت نمونه جعبه استوانه ای (اسپیرال) و انواع جعبه های دیگر استفاده می کند. با توجه به اهمیت بسته بندی محصول و فروش بیشتر در بازار امروز مشاورین کار آزموده آتیس باکس آماده ارائه مشاوره جهت انتخاب بهترین و مقرون به صرفه ترین بسته بندی محصول شما عزیزان می باشند. با کمک آتیس باکس می توانید بسته بندی که متناسب با کاربرد محصول شما است تهیه کنید و گامی در جهت رسیدن به اهداف بزرگ خود و فروش بیشتر بر دارید.

مرتبط بخوانید: سفارش جعبه استوانه ای : بهترین کارگاه تولیدی!

نمونه جعبه استوانه ای طراحی شده در آتیس باکس

از نمونه کارهای آتیس باکس می توان به جعبه شانسی استوانه ای اشاره کرد. این کار از مقوای سخت ساخته شده است و قطر آن 12 سانتی متر می باشد. برای چاپ این کار از 4 رنگ استفاده شده است. در طراحی این جعبه از نقش های جذاب و متناسب با کاربرد آن استفاده شده است تا مورد توجه کودکان باشد.

نمونه دیگر نیز مربوط به جعبه استوانه ای برای محصولات غذایی می باشد. آتیس باکس اقدام به تولید بسته بندی استوانه ای چای با مقوای سخت نموده است. برای چاپ این محصول از 5 رنگ استفاده شده و از نوع سلفون مات می باشد.

نمونه-جعبه-استوانه-ای3

نمونه جعبه استوانه ای دیگر از بهترین جعبه سازی ایران مربوط به جعبه قطعات جهان پارت می باشد. جنس این کار از نوع مقوای سخت می باشد و با چاپ 4 رنگ و نوع سلفومات تولید شده است.

نمونه آخری که قصد بررسی آن را داریم مربوط به کلکسیون جعبه بسته بندی بلبرینگ بست می باشد. این کلکسیون در  در سه سایز با قطر های 99 -84 -84 تولید شده و جنس آن ها نیز از نوع مقوایی می باشد. چاپ 4 رنگ، سلفون مات و یووی موضعی از دیگر ویژگی های این جعبه می باشد.

با کلیک بر روی اسپیرال – استوانه ای می توانید اطلاعات بیشتری درباره نمونه ها کسب کرده و تصاویر مربوطه را مشاهده کنید.

با نمونه جعبه استوانه ای آتیس باکس آشنا شدید. این مجموعه که از بهترین تولید کنندگان انواع جعبه ها، چاپ و بسته بندی است سفارش جعبه استوانه ای را متناسب با کسب و کار شما می پذیرد.

آتیس باکس با در نظر گرفتن زمینه تخصص شما بهترین پیشنهادات بسته بندی را برای شما خواهد داشت.

نمونه-جعبه-استوانه-ای4

چاپ و جعبه سازی آتیس طراح و تولید کننده انواع جعبه استوانه ای  در ابعاد و قالبهای متنوع در خدمت شما عزیزان میباشد .

www.atisbox.com

 instagram : atisbox.ir

Tell : 09125169679 – 02632748726

 

خدمات آتیس

لیست خدمات ما
  • طراحی، چاپ و جعبه سازی
  • جعبه‌های مقوایی، کارتنی و فانتزی
ارتباط در واتساپ