جعبه استوانه ای چای و دمنوش | جعبه سازی و چاپ آتیس |رتبه برتر جعبه سازی در ایران استوانه ای

جعبه استوانه ای چای و دمنوش

جعبه استوانه ای چای و دمنوش

وبلاگ

جعبه استوانه ای چای و دمنوش 

بسته بندی نقش مهمی در جذب مشتری و فروش محصولات دارد. با بسته بندی های خلاقانه و جذاب محصولات می توانید نظر مشتریان را به خود جلب کنید.

یکی از انواع محصولات غذایی که نیاز به بسته بندی دارد، چای می باشد. در این مطلب از سایت آتیس باکس به بررسی جعبه استوانه ای چای خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

جعبه-استوانه-ای-چای4

چرا جعبه استوانه ای چای ؟

همانطور که اشاره نمودیم بسته بندی باعث جذب مشتری و افزایش فروش می شود. جعبه استوانه ای دارای جذابیت ویژه ای در صنعت کارتن سازی و جعبه سازی می باشد. از این جعبه ها برای بسته بندی انواع مواد غذایی از جمله چای استفاده می شود. اگر طراحی این نوع بسته بندی به صورت حرفه ای انجام شود بدون شک مشتریان بالقوه را به خود جذب می کند.  استفاده از مواد اولیه مرغوب و طراحی حرفه ای از جمله موارد مهم در سفارش جعبه استوانه ای  چای می باشد.  جعبه استوانه ای دارای انواع مختلفی از جمله تلسکوپی، درب ساده فلزی و درب آسان باز شو می باشند. استفاده از جعبه های استوانه ای برای بسته بندی چای باعث می شود تا مرغوبیت آن حفظ شده و ماندگاری طولانی تری داشته باشد و از نفود هوا به داخل آن جلوگیری شود.

مرتبط بخوانید: سفارش جعبه استوانه ای : بهترین کارگاه تولیدی!

جعبه استوانه ای می تواند از نوع فلزی و یا مقوایی باشد. این جعبه ها در اندازه های مختلف و متناسب با سلیقه و محصول شما طراحی و چاپ می شوند. جعبه های استوانه ای که توسط آتیس باکس تولید می شوند از جنس مقوای سخت می باشند. شما می توانید نمونه کار مربوط به سفارش جعبه چای را در قسمت اسپیرال – استوانه ای مشاهده کنید.

جعبه-استوانه-ای-چای2

آتیس باکس مجموعه ای برای سفارش جعبه استوانه ای چای و دمنوش

چاپ و جعبه سازی آتیس از حرفه ای ترین کادر طراحی جعبه و نیروی کار متخصص و مجرب بهره گرفته و همچنین از جدیدترین و بروزترین ماشین آلات اتوماتیک و نیمه اتوماتیک جهت ساخت جعبه های اسوانه ای  چای و دمنوش انواع جعبه های دیگر استفاده می کند. با توجه به اهمیت بسته بندی محصول و فروش بیشتر در بازار امروز مشاورین کار آزموده آتیس باکس آماده ارائه مشاوره جهت انتخاب بهترین و مقرون به صرفه ترین بسته بندی محصول شما عزیزان می باشند.

جعبه-استوانه-ای-چای3

با کمک آتیس باکس می توانید بسته بندی که متناسب با کاربرد محصول شما است تهیه کنید و گامی در جهت رسیدن به اهداف بزرگ خود و فروش بیشتر بر دارید. حداقل تیراژ سفارش جعبه اسوانه ای  چای 1000 عدد می باشد.

آتیس باکس که از بهترین تولید کنندگان انواع جعبه ها، چاپ و بسته بندی است سفارش جعبه استوانه ای  را متناسب با کسب و کار شما می پذیرد.

آتیس باکس با در نظر گرفتن زمینه تخصص شما بهترین پیشنهادات بسته بندی را برای شما خواهد داشت.

 

چاپ و جعبه سازی آتیس طراح و تولید کننده انواع جعبه استوانه ای  در ابعاد و قالبهای متنوع در خدمت شما عزیزان میباشد .

www.atisbox.com

 instagram : atisbox.ir

Tell : 09125169679 – 02632748726

 

  • میلاد :
    میلاد

    سلام قیمت قوطی چای ۱ کیلویی ونیم کیاویی مبخواستم بی زحمت

  • خدمات آتیس

    لیست خدمات ما
    • طراحی، چاپ و جعبه سازی
    • جعبه‌های مقوایی، کارتنی و فانتزی
    ارتباط در واتساپ