سفارش انواع جعبه بسته بندی | جعبه سازی و چاپ آتیس |رتبه برتر جعبه سازی در ایران

سفارش انواع جعبه بسته بندی

سفارش انواع جعبه بسته بندی

وبلاگ

سفارش انواع جعبه بسته بندی : در ارائه هر محصولی بسته بندی می تواند نقش مهمی داشته باشد. چرا که مشتری قبل از دیدن خود محصول، بسته بندی آن را می بیند و این می تواند بر تصمیم گیری خرید او تاثیر مستقیمی داشته باشد. استفاده از بسته بندی های جذاب با طراحی و رنگ ها زیبا می تواند افراد را به خرید تشویق کند. بسته بندی اگر توسط افراد حرفه ای انجام شود می تواند میزان فروش محصول را افزایش دهد. با سفارش جعبه بسته بندی به شرکت های معتبر می توانید میزان فروشتان را افزایش دهید. در این مطلب یک شرکت بسته بندی حرفه ای را به شما معرفی خواهیم داد که سفارش انواع جعبه را با بهترین قیمت انجام دهد. با ما همراه باشید.

سفارش جعبه بسته بندی در مجموعه آتیس باکس

آتیس باکس یک شرکت کارتن سازی و جعبه سازی  است که از حرفه ای ترین کادر طراحی جعبه و نیروی کار متخصص و مجرب بهره گرفته و همچنین از جدیدترین و بروزترین ماشین آلات اتوماتیک و نیمه اتوماتیک جهت ساخت انواع جعبه استفاده می کند. با توجه به اهمیتی که بسته بندی محصول و فروش بیشتر در بازار  دارد مشاورین کار آزموده آتیس باکس آماده ارائه مشاوره جهت انتخاب بهترین و مقرون به صرفه ترین بسته بندی محصول شما عزیزان می باشند. با کمک آتیس باکس می توانید بسته بندی که متناسب با کاربرد محصول شما است تهیه کنید و گامی در جهت رسیدن به اهداف بزرگ خود و فروش بیشتر بر دارید.

در ادامه به معرفی چند مورد از نمونه کارهای این شرکت خواهیم پرداخت :

سفارش انواع جعبه بسته بندی اسپیرال :

از نمونه کارهای آتیس باکس در این زمینه کلکسیون جعبه بسته بندی بلبرینگ بست می باشد که در سه سایز با قطرهای 84-84-99  طراحی و تولید شده است. جنس این بسته بندی از نوع مقوایی بوده و با چاپ 4 رنگ طراحی شده است. از دیگر ویژگی های این محصول سلفون مات و یووی موضعی است.

از دیگر نمونه جعبه های استوانه ای آتیس باکس جعبه قطعات جهان پارت می باشد. جنس این کار از نوع مقوای سخت می باشد و با چاپ 4 رنگ و نوع سلفومات تولید شده است.

با کلیک بر روی اسپیرال – استوانه ای می توانید اطلاعات بیشتری درباره نمونه ها کسب کرده و تصاویر مربوطه را مشاهده کنید.

سفارش انواع جعبه بسته بندی

سفارش انواع جعبه بسته بندی

جعبه بسته بندی فانتزی :

از نمونه کارهای سفارش جعبه بسته بندی آتیس باکس برای کارهای فانتزی جعبه روسری DUWEE است که از مدل در و زیره استفاده شده است. جنس آن مقوای سخت بوده و از کاغذ فابریک بافت دار استفاده شده است. همچنین قسمت هایی از کار طلا کوب هستند.

از دیگر نمونه کارهای آتیس باکس در این زمینه می توان به جعبه جواهرات سوارسکی اشاره کرد. این جعبه از نوع در و زیره پنجره دار می باشد و در سایر النگویی طراحی شده است. جنس این کار مقوای سخت می باشد و از چاپ تک رنگ –طلق استفاده شده است.

در لینک جعبه های هارد باکس – فانتزی نمونه های بیشتر را ببینید.

سفارش انواع جعبه بسته بندی

سفارش انواع جعبه بسته بندی

سفارش انواع جعبه بسته بندی لمینتی :

از کارهای آتیس باکس در این زمینه جعبه فلاش تانک پاندا است که مدل آن ته قفلی دسته دار می باشد. برای چاپ این کار از 4 رنگ استفاده شده است.

مورد بعدی مربوط به بسته بندی جعبه قفل 3قاف است که از مدل ته قفلی می باشد. در دو سایز طراحی شده است و جنس آن لمینیتی Eفلوت و لمینیتی 3 لا است. از دیگر ویژگی های این نمونه کار می توان به چاپ 4 رنگ و یووی موضعی اشاره کرد.

با کلیک بر روی جعبه لمینیتی می توانید اطلاعات بیشتری درباره سفارش انواع جعبه با بهترین قیمت کسب کرده و تصاویر مربوطه را مشاهده کنید.

آتیس باکس با در نظر گرفتن زمینه تخصص شما بهترین پیشنهادات بسته بندی را برای شما خواهد داشت.

برای مشاوره رایگان در خصوص سفارش کارتن سازی ، جعبه سازی و یا مشاوره رایگان در خصوص سفارش جعبه قیمت خوب با ما تماس بگیرید:

تلفن: 02632748726-02695003697-09125169679

خدمات آتیس

لیست خدمات ما
  • طراحی، چاپ و جعبه سازی
  • جعبه‌های مقوایی، کارتنی و فانتزی
ارتباط در واتساپ