سفارش جعبه استوانه ای : بهترین کارگاه تولیدی! | جعبه سازی و چاپ آتیس |رتبه برتر جعبه سازی در ایران

سفارش جعبه استوانه ای : بهترین کارگاه تولیدی!

سفارش جعبه استوانه ای : بهترین کارگاه تولیدی!

وبلاگ

جعبه های استوانه ای اغلب از جنس مقوایی بوده و کاربرد های مختلفی در صنعت بسته بندی دارد. شما با سفارش جعبه استوانه ای می توانید انواع محصولات خود را به بهترین نحو بسته بندی و عرضه کنید. بسته بندی مناسب و زیبا بدون شک بر میزان فروش شما تاثیر خواهد داشت. آتیس باکس راهنمای شما در زمینه جعبه های استوانه ای خواهد بود.

از سفارش جعبه استوانه ای جهت جعبه های شانسی، جعبه های فانتزی قابل استفاده در صنایع بسته بندی مواد غذایی، بهداشتی، شیمیایی، لوازم یدکی خودرو، لوازم تحریر، اسباب بازی وغیره استفاده می شود.

جعبه های استوانه ای می توانند دارای طراحی های مختلفی باشند.  در صنعت کارتن سازی و جعبه سازی  اغلب سفارش جعبه استوانه ای را بر اساس محصول شما طراحی می کنند.

جعبه های استوانه ای که توسط آتیس باکس تولید می شوند از جنس مقوای سخت می باشند. این جعبه ها دارای قطر های گوناگونی می باشند و بر اساس سایز محصول شما ساخته می شوند. شما می توانید نمونه کارهای مربوط به سفارش جعبه استوانه ای را در قسمت اسپیرال – استوانه ای مشاهده کنید.

سفارش جعبه استوانه ای

سفارش جعبه استوانه ای

در طراحی و تولید جعبه های استوانه ای می توان از رنگ های مختلفی استفاده نمود. طراحی و انتخاب رنگ بسته به محصولی که قصد ارائه آن را دارید می باشد. بسته بندی از نظر شکیل بودن و زیبایی ظاهر و انتخاب رنگ بندی مناسب نقش مهمی در فروش و بازاریابی محصول در بازار های داخلی و صادرات محصول به بازار های خارجی دارد. همچنین  تصویر یا نوشته روی جعبه باید طوری باشد که انگیزه خرید در مصرف کننده ایجاد کند چرا که بسته بندی یک نوع فروشنده خاموش جهت محصول می باشد و می تواند تاثیر قابل توجهی بر افزایش میزان فروش داشته باشد.

مرتبط بخوانید: سفارش جعبه اسپیرال : بهترین کارگاه تولیدی!

چاپ و جعبه سازی آتیس از حرفه ای ترین کادر طراحی جعبه و نیروی کار متخصص و مجرب بهره گرفته و همچنین از جدیدترین و بروزترین ماشین آلات اتوماتیک و نیمه اتوماتیک جهت ساخت جعبه های استوانه ای (اسپیرال) و انواع جعبه های دیگر استفاده می کند. با توجه به اهمیت بسته بندی محصول و فروش بیشتر در بازار امروز مشاورین کار آزموده آتیس باکس آماده ارائه مشاوره جهت انتخاب بهترین و مقرون به صرفه ترین بسته بندی محصول شما عزیزان می باشند. با کمک آتیس باکس می توانید بسته بندی که متناسب با کاربرد محصول شما است تهیه کنید و گامی در جهت رسیدن به اهداف بزرگ خود و فروش بیشتر بر دارید.

آتیس باکس که از بهترین تولید کنندگان انواع جعبه ها، چاپ و بسته بندی است سفارش جعبه استوانه ای را متناسب با کسب و کار شما می پذیرد.

آتیس باکس با در نظر گرفتن زمینه تخصص شما بهترین پیشنهادات بسته بندی را برای شما خواهد داشت.

 

برای مشاوره رایگان در خصوص سفارش کارتن سازی ، جعبه سازی و یا مشاوره رایگان در خصوص سفارش جعبه استوانه ای با ما تماس بگیرید:

تلفن: 02632748726-02695003697-09125169679

خدمات آتیس

لیست خدمات ما
  • طراحی، چاپ و جعبه سازی
  • جعبه‌های مقوایی، کارتنی و فانتزی
ارتباط در واتساپ