سفارش جعبه با قیمت خوب! | جعبه سازی و چاپ آتیس |رتبه برتر جعبه سازی در ایران

سفارش جعبه با قیمت خوب!

سفارش جعبه با قیمت خوب!

وبلاگ

سفارش جعبه قیمت خوب : بسته بندی نقش موثری در فروش و جذب مشتری دارد. اما قیمت جعبه ها یکی از دغدغه های صاحبان محصولات می باشد. این افراد به دنبال قیمت خوب برای بسته بندی هستند تا بتوانند با هزینه مناسب محصولات خود را به بهترین شکل ارائه کنند. در این مطلب یک شرکت بسته بندی با هزینه مناسب را به شما معرفی کرده و انواع خدمات آن را توضیح خواهیم داد. با ما همراه باشید.

 سفارش جعبه قیمت خوب با شرکت آتیس باکس

آتیس باکس یک شرکت کارتن سازی و جعبه سازی حرفه ای می باشد که با هزینه مناسب پذیرای انواع سفارشات شما می باشد. با کمک آتیس باکس می توانید بسته بندی که متناسب با کاربرد محصول شما است را با هزینه مناسب تهیه کنید و گامی در جهت رسیدن به اهداف بزرگ خود و فروش بیشتر بر دارید. این مجموعه که از بهترین تولید کنندگان انواع جعبه ها، چاپ و بسته بندی است سفارش جعبه قیمت خوب را متناسب با کسب و کار شما می پذیرد.

چاپ و جعبه سازی آتیس از حرفه ای ترین کادر طراحی جعبه و نیروی کار متخصص و مجرب تشکیل شده است. همچنین این مجموعه از جدیدترین و بروزترین ماشین آلات اتوماتیک و نیمه اتوماتیک جهت ساخت انواع جعبه ها استفاده می کند

سفارش جعبه اسپیرال- استوانه ای با قیمت خوب در آتیس باکس

جعبه اسپیرال یا استوانه ای یکی از انواع بسته بندی می باشد که کاربردهای مختلفی دارد. جعبه های استوانه ای که توسط آتیس باکس تولید می شوند از جنس مقوای سخت می باشند. این جعبه ها دارای قطر های گوناگونی می باشند و بر اساس سایز محصول شما ساخته می شوند.

از نمونه جعبه های استوانه ای آتیس باکس جعبه قطعات جهان پارت می باشد. جنس این کار از نوع مقوای سخت می باشد و با چاپ 4 رنگ و نوع سلفومات تولید شده است.

با کلیک بر روی اسپیرال – استوانه ای می توانید اطلاعات بیشتری درباره نمونه ها کسب کرده و تصاویر مربوطه را مشاهده کنید.

سفارش جعبه قیمت خوب

سفارش جعبه قیمت خوب

سفارش ساک دستی در آتیس باکس

ساک دستی از دیگر محصولاتی است که در شرکت بسته بندی آتیس باکس ارائه می شود. طراحی ساک دستی برای ارائه محصولات به صورت شیک و جذاب ضروری است.

یکی از نمونه کارهای آتیس باکس در این زمینه ساک دستی روسری خورشید می باشد که در جنس تحریر 120 گرم ارائه می شود. این محصول با چاپ 4 رنگ ارائه شده است.

انواع دیگر نمونه کارهای آتیس باکس را می توانید در لینک ساک دستی مشاهده کنید.

سفارش جعبه قیمت خوب نوع لمینیتی

جعبه های لمینیتی بر اساس جنس نوع کارتن و یا تعداد لایه های زیرین و لایه لمینیت دارای انواع مختلفی می باشد. این نوع جعبه معمولا برای محصولاتی با وزن بیشتر از ۷۰۰ گرم مناسب می باشد.

از نمونه کارهای آتیس باکس برای طراحی جعبه لمینیتی می توان به جعبه لوازم یدکی تامر اشاره کرد. اندازه این جعبه ها 230*138*70  و  115*78*70می باشد. جنس این بسته بندی از نوع لمینیتی – روکش کرافت است و برای چاپ آن از 4 رنگ استفاده شده است.

با کلیک بر روی جعبه لمینیتی می توانید اطلاعات بیشتری درباره سفارش جعبه قیمت خوب کسب کرده و تصاویر مربوطه را مشاهده کنید.

سفارش جعبه قیمت خوب

سفارش جعبه قیمت خوب

سفارش جعبه مقوایی در آتیس باکس

جعبه مقوایی یا کارتن نوعی روش بسته بندی است که با مقوا درست می شود. این نوع جعبه ها برای بسته بندی کالاها و مواد مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. آتیس باکس این نوع از جعبه ها را بر اساس نوع کالا و وزن آن طراحی و تولید می کند.

یکی از نمونه ها سفارش جعبه قیمت خوب، کلکسیون بسته بندی زعفران قائنات می باشد که در مدل استندی، ته قفلی و پاکتی طراحی شده است. جنس کار لمینیتی می باشد و با چاپ 4 رنگ و یووی موضعی انجام شده است.

نمونه های بیشتر را می توانید با کلیک بر روی “مقوایی” مشاهده کنید.

سفارش جعبه قیمت خوب از نوع هارد باکس- فانتزی

جعبه های فانتزی طرح ها و رنگ های مختلفی دارند. جنس این جعبه ها اغلب از نوع کارتنی و یا چوبی می باشد. همچنین در شکل های مختلفی مانند مربع، مستطیل، لوزی، مثلث و حتی چند ضلعی و نامتقارن عرضه می شود.

از نمونه کارهای آتیس باکس در این زمینه می توان به جعبه جواهرات سوارسکی اشاره کرد. این جعبه از نوع در و زیره پنجره دار می باشد و در سایر النگویی طراحی شده است. جنس این کار مقوای سخت می باشد و از چاپ تک رنگ –طلق استفاده شده است.

در لینک جعبه های هارد باکس – فانتزی نمونه های بیشتر را ببینید.

آتیس باکس با در نظر گرفتن زمینه تخصص شما بهترین پیشنهادات بسته بندی را برای شما خواهد داشت.

برای مشاوره رایگان در خصوص سفارش کارتن سازی ، جعبه سازی و یا مشاوره رایگان در خصوص سفارش جعبه قیمت خوب با ما تماس بگیرید:

تلفن: 02632748726-02695003697-09125169679

خدمات آتیس

لیست خدمات ما
  • طراحی، چاپ و جعبه سازی
  • جعبه‌های مقوایی، کارتنی و فانتزی
ارتباط در واتساپ