سفارش جعبه با کیفیت! جعبه سازی آتیس | جعبه سازی و چاپ آتیس |رتبه برتر جعبه سازی در ایران

سفارش جعبه با کیفیت! جعبه سازی آتیس

سفارش جعبه با کیفیت! جعبه سازی آتیس

وبلاگ

امروزه مطمئناً صنعت بسته بندی و جعبه سازی تاثیر بسیار مهمی در رشد دیگر مشاغل دارد. اگر شما هم یک تولید کننده هستید، سفارش جعبه با کیفیت یکی از دغدغه های شماست. یکی از چیزهایی که می‌تواند به محصول شما ارزش اهدا کند جعبه با کیفیت برای بسته بندی است. کما اینکه در بازارهای جهانی هم علاوه بر وجود رقابت بر سر کیفیت محصول، رقابت بر سر نوع بسته بندی نیز وجود دارد. برای آگاهی از انواع جعبه با کیفیت و نحوه سفارش آن ها با آتیس باکس همراه باشید.

اسپیرال_استوانه ای

چاپ و جعبه سازی آتیس از حرفه ای ترین کادر طراحی جعبه و نیروی کار متخصص و مجرب بهره گرفته و همچنین از جدیدترین و بروزترین ماشین آلات اتوماتیک و نیمه اتوماتیک جهت ساخت جعبه های اسپیرال ( استوانه ای ) و انواع جعبه های دیگر استفاده می کند.

با توجه به اهمیت بسته بندی محصول و فروش بیشتر در بازار امروز مشاورین کار آزموده آتیس باکس آماده ارائه مشاوره جهت انتخاب بهترین و مقرون به صرفه ترین بسته بندی محصول شما عزیزان می باشند. با کمک آتیس باکس می توانید بسته بندی که متناسب با کاربرد محصول شما است تهیه کنید و گامی در جهت رسیدن به اهداف بزرگ خود و فروش بیشتر بر دارید.

در مجموعه آتیس باکس  انواع مختلفی از جعبه های جعبه های اسپیرال با کیفیت تولید می شود. از نمونه آنها می‌توان از جعبه بسته بندی بلبرینگ بست، جعبه قطعات جهان پارت و همچنین جعبه چای تکسو نام برد.  جنس این نوع از جعبه ها از نوع مقوای سخت است. 4 رنگ سلفون مات روی آنها چاپ می شود.

برای کسب اطلاعات دقیق تر از سایز ها، رنگ ها و جنس انواع دیگری از جعبه های اسپیرال_استوانه ای بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

سفارش جعبه اسپیرال : بهترین کارگاه تولیدی

سفارش جعبه با کیفیت اسپیرال_استوانه ای

سفارش جعبه با کیفیت فانتزی

شاید بتوان گفت از مهمترین نوع جعبه های بسته بندی جعبه های فانتزی است. چراکه زیبایی و ظرافت این جعبه ها باعث  ارزش دوچندان محصول مورد نظر می شود.

مادر شرکت آتیس باکس مفتخریم که نمونه های مختلفی از جعبه های فانتزی مثل جعبه جواهرات سوارسکی و جعبه گل کریستالی را نام برد. که دارای مدل های مختلف کشویی، در و زیره پنجره دار هستند. از ویژگی های مهم دیگر آن ها می ‌توان به کاغذ فابریک بافت دار _تزیینات نیز اشاره کرد.

برای سفارش مدل های مختلف جعبه های فانتزی (هارد باکس) ‌می توانید بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

سفارش جعبه هارد باکس در آتیس باکس

سفارش جعبه با کیفیت فانتزی

جعبه لمینتی

جعبه های لمینتی نیز استفاده های مختلفی همچون بسته بندی زعفران، جعبه لامپ، جعبه کفش آدیداس و بسته بندی جعبه فلاشتانک را دارند. از ویژگی های مختلف آن ها می ‌توان به چاپ 4 رنگ، ته قفلی و سه قاف بودن آن ها و یووی موضعی اشاره کرد.

برای مثال جعبه جذاب آیدیس مدل ته قفلی و کیبوردی بوده و 4 رنگ بر روی آن چاپ شده است.و انتخاب مناسبی برای ظروف چینی و آرکوپال می باشد.

برای بازدید از مدل های دیگر جعبه های با کیفیت لمینتی و کسب اطلاعات بشتر از آن ها در آتیکس باکس و درنهایت سفارش آن ها در بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

سفارش جعبه با کیفیت

سفارش جعبه با کیفیت لمینت

سفارش جعبه با کیفیت مقوایی

جعبه شکلات هودی با چاپ چهار رنگ متمایز، طلاکوب، وکیوم pvc، با جنس مقوای پشت طوسی و مدل در و زیره نمونه خوبی از نوع جعبه های مقوایی می باشد.یکی دیگر از این نمونه ها جعبه جواهرات روسینی می باشد. که با داشتن سلفون براق و ابر یک و نیم سانتی توجه زیادی را به خود جلب می کند.

برای کسب اطلاع بیشتر از انواع دیگر این جعبه ها و سفارش آنها بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

سفارش جعبه مقوایی

سفارش جعبه با کیفیت مقوایی

 ساک دستی

جعبه های زیبای ساک دستی به دلیل قابلیت بالای حمل و کارایی زیاد آن ها همیشه یک انتخاب خوب برای محصولات مختلفی در بسیاری از زمینه ها می باشند. در مجموعه آتیس باکس جعبه آتریسا مدل بالشتی با چاپ 4 رنگ سلفون مات و یا ساک دستی روسری خورشید با جنس تحریر ۱۲۰ گرم نمونه های زیبایی از این نوع جعبه ها می باشند.

پاکت خرمایی شیده هم با به کارگیری طلق و چاپ ۴ رنگ بر روی آن پیشنهاد مناسبی برای مواد خوراکی، تنقلات و خشکبار هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش این جعبه های با کیفیت می توانید بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

سفارش ساک دستی: هزینه + نمونه کار

سفارش ساک دستی: هزینه + نمونه کار

آتیس باکس با در نظر گرفتن زمینه تخصص شما بهترین پیشنهادات بسته بندی را برای شما خواهد داشت.

برای مشاوره رایگان در خصوص سفارش کارتن سازی ، جعبه سازی و یا مشاوره رایگان در خصوص  سفارش ساک دستی متنوع با ما تماس بگیرید:

تلفن: 02632748726-02695003697-09125169679

خدمات آتیس

لیست خدمات ما
  • طراحی، چاپ و جعبه سازی
  • جعبه‌های مقوایی، کارتنی و فانتزی
ارتباط در واتساپ