سفارش جعبه بسته بندی : 7 نکته مهم در قیمت! | جعبه سازی و چاپ آتیس |رتبه برتر جعبه سازی در ایران

سفارش جعبه بسته بندی : 7 نکته مهم در قیمت!

سفارش جعبه بسته بندی : 7 نکته مهم در قیمت!

وبلاگ

ساخت جعبه بسته بندی عبارت است از علم ، هنر و فناوری و پوشش دهی و یا حفاظت محصولات در توزیع، ذخیره سازی و فروش و استفاده در طراحی ارزیابی و تولید می باشد. تولید آن می‌تواند کمک شایانی در روند فروش یک کالا ایجاد کند. گروه آتیس باکس در  زمینه سفارش جعبه بسته بندی و مشاوره به شما خدمات با کیفیت و حرفه ای ارائه می دهد.

طراحی و بسته بندی انواع محصولات شامل : بسته بندی مواد غذایی ، بهداشتی و دارویی ، پوشاک و البسه ، رستوران و فست فود ، شیرینی و شکلات و موارد خاص و خلاقانه و انواع محصولات تبلیغاتی و صنعتی است و از جمله توانایی های مجموعه آتیس باکس ، چاپ و طراحی بسته بندی و جعبه می باشد.

قیمت در جعبه سازی آتیس چطور محاسبه می شود؟!

قیمت چاپ بر اساس : طرح حرفه ای و خلاقانه ، نوع قالب و طرح درخواستی و همچین هزینه چاپ آن بر اساس سایز و تعداد و تیراژ و خدمات تکمیلی تعیین می شود.

روند تولید جعبه بسته بندی از جمله جعبه های مقوایی در دوام و کیفیت آن ها موثر است. در حال حاضر استفاده از مواد بازیافتی راه کاری است که علاوه بر کاهش هزینه ها و در حفظ محیط زیست نیز کمک بزرگی می‌باشد. کارتن ها و جعبه های مقوایی در حمل و نقل صنایع متفاوت از جمله محصولات الکترونیکی،  لاستیکی و پلاستیکی،  کاغذی،  غذایی، لوازم خانگی، ظروف، پوشاک، صنایع خودرو و . . . مورد استفاده قرار می‌گیرند.

جعبه بسته بندی

سفارش جعبه بسته بندی

1- اندازه مناسب یک جعبه:

در ساخت یک جعبه مقوایی می‌بایست اندازه گیری به طور کامل و دقیق انجام گیرد تا یک کارتن مقوایی متناسب با کالایی که در آن قرار گرفته می‌شود ساخته شود. اندازه مناسب یک کارتن در حمل و نقل سالم تر یک جعبه نیز بسیار موثر است. برای اندازه گیری دقیق جعبه بسته بندی نیاز است که طول و عرض و ارتفاع کالایی که قرار است در جعبه مقوایی قرار گیرد و شکل آن باید یک مکعب یا مکعب مستطیل باشد. البته برخی از کالاها به دلیل آن که نیاز است توسط مواردی مانند فوم یا پولیش یا پارچه پوشش داده شوند نیاز به یک فضای اضافه برای این موارد دارند که باید طبق آن علاوه بر اندازه اصلی جعبه، اندازه این موارد را نیز اضافه کرده و جعبه یا کارتن مقوایی ساخته شود.

 

جعبه بسته بندی

سفارش جعبه بسته بندی

2- استفاده و کاربری آسان:

جعبه بسته بندی یک محصول می‌تواند باز کردن و استفاده آن را تسهیل کند یا سبب گردد یک کالای به خصوص کوچک، سبک و قابل حمل شود. بسته‌بندی لوله‌ای شکل سوپ تحولی شگرف و ابتکاری جدید به شمار می‌رود و شما می‌توانید با نگاه کردن به قوطی آن دریابید چه چیزی در درونش است.

مرتبط بخوانید: بسته بندی خلاقانه: 18 ایده موثر برای طراحی بسته بندی محصولات!

3- وجه تمایز:

جعبه بسته بندی می‌تواند به عنصری کلیدی در به رخ کشیدن تفاوت‌ها و برتری یک برند در میان سایر رقبا بدل شود.

 

4- برندسازی:

بسته بندی یک محصول می‌تواند به زبان ایما و اشاره (صوتی، تصویری یا یک عطر و بوی خاص) با شما ارتباط برقرار کرده و میان شما و ماهیت یک برند بخصوص پیوند زند.

 

5- استفاده منحصر به فرد و خاص:

یک بسته بندی می‌تواند خاص و منحصر به فرد شدن یک محصول را در پی داشته باشد یا شما را از درد و رنجی برهاند و با از سر راه برداشتن مشکلات آسایش و راحتی را برایتان به ارمغان آورد.

شما هم برای ایجاد تمایز و تفاوت در بسته‌بندی کالای خود کمی ابتکار به خرج دهید تا اوضاع بازار را به کام خود کنید. زمانی که تصمیم می‌گیرید یک شکل، ساختار یا مواد خاص را برای بسته بندی محصولات خود برگزینید، برای پیچیدن نام و آوازه برندتان گام‌هایی آگاهانه برداشته‌اید.

 

6- جنس:

جنس جعبه بسته بندی بر هزینه آن تاثیر مستقیم دارد. ضخامت و نوع مقوایی که در کارتن ها نیز استفاده می شود بسیار مهم است که می بایست متناسب با وزن کالایی که در آن قرار داده می شود ساخته شوند. مثلا مقواهایی که رنگ تیره دارند قیمت مناسب تر و البته کیفیت پایین تر داشته و مقواهای رنگ روشن و شفاف تر، قیمت بیشتری داشته که کیفیت آن ها نیز بالاتر است. به عنوان مثال، جعبه پیتزا عموما سه لایه دارد. لایه رویی، لایه وسطی و سلفون داخل جعبه. لایه رویی شامل 2 نوع جنس کرافت یا سوپر می باشد و لایه میانی معمولا ثابت است و سلفون داخلی هم برای بهداشتی شدن جعبه می باشد. این 3 مورد ممکن است از جنس های مختلف و متفاوت باشند.

7- طرح:

نوع طرح جعبه بسته بندی هم برقیمت تاثیر می گذارد البته به نوع ماشین چاپ هم بستگی دارد اما تعداد رنگ، نوع رنگ هم بر قیمت جعبه ها تاثیر دارد. مثلا قیمت جعبه پیتزا تک رنگ و چهار رنگ به علت تعداد رنگ تفاوت دارد. همچنین نوع طرح که ممکن است تون پلات (به طور کامل جعبه رنگ شود) باشد هم روی هزینه تاثیر دارد.

آتیس باکس با ارائه خدمات زیر، سفارش جعبه بسته بندی مورد نظر شما را با بالاترین کیفیت و مقرون به صرفه ترین هزینه پذیرفته و تولید می کند:

  1. طراحی بسته بندی با کیفیت بصورت اختصاصی
  2. همکاری با برند های معتبر
  3. قیمت رقابتی
  4. تجربه و شناخت از این حوزه
  5. سرعت در انجام و تحویل سفارش

 

آتیس باکس با در نظر گرفتن حوزه تخصص شما بهترین پیشنهادات بسته بندی را برای شما خواهد داشت. برای مشاوره رایگان در خصوص سفارش کارتن سازی ، جعبه سازی بسته بندی محصولات خود با ما تماس بگیرید:

تلفن: 02632748726-02695003697-09125169679

خدمات آتیس

لیست خدمات ما
  • طراحی، چاپ و جعبه سازی
  • جعبه‌های مقوایی، کارتنی و فانتزی
ارتباط در واتساپ