سفارش جعبه فانتزی : بهترین کارگاه تولیدی! | جعبه سازی و چاپ آتیس |رتبه برتر جعبه سازی در ایران

سفارش جعبه فانتزی : بهترین کارگاه تولیدی!

سفارش جعبه فانتزی : بهترین کارگاه تولیدی!

وبلاگ

جعبه های فانتزی نوعی از جعبه ها هستند که برای هدیه دادن طراحی می شود. شما با سفارش جعبه فانتزی می توانید هدایای مورد نظرتان را در بسته بندی جذاب و خیره کننده قرار داده و آن را به فرد مورد نظرتان تقدیم کنید. آتیس باکس شما را درباره جعبه های فانتزی راهنمایی خواهد کرد.

جعبه های فانتزی دارای طرح های متنوعی هستند که می توانید بر اساس سلیقه خود برخی از آن ها انتخاب کنید. در کارتن سازی و جعبه سازی نوع فانتزی می توان از هر نوع طرح و رنگی برای ایجاد جعبه های جدید و جذاب استفاده کرد.

سفارش جعبه فانتزی

سفارش جعبه فانتزی

انواع جعبه های فانتزی

همانطور که بیان کردیم جعبه های فانتزی طرح ها و رنگ های مختلفی دارند. جنس این جعبه ها اغلب از نوع کارتنی و یا چوبی می باشد. همچنین در شکل های مختلفی مانند مربع، مستطیل، لوزی، مثلث و حتی چند ضلعی و نامتقارن عرضه می شود. شما با سفارش جعبه فانتزی دلخواه خود می توانید جعبه ای متناسب با هدیه خود انتخاب کرده و به بهترین شکل کادوی خود را به فرد مورد نظرتان تقدیم کنید.

 

مرتبط بخوانید: جعبه های فانتزی : 20 ایده جالب

 

از جعبه های فانتزی چوبی می توان برای ارائه انواع محصولات استفاده کرد. چرا که نسبت به جعبه های کارتنی دارای مقاومت بیشتری هستند و همچنین بسیار شیک و جذاب هستند که می تواند باعث جذب مشتری و افزایش فروش شود.

مجموعه چاپ و جعبه سازی آتیس با بهره گیری از حرفه ای ترین کادر طراحی جعبه و نیروی کار متخصص و مجرب با استفاده از جدیدترین و بروزترین ماشین آلات اتوماتیک و نیمه اتوماتیک جهت ساخت جعبه های مقوایی، فانتزی ( هارد باکس) ، کارتن سازی و… فعالیت میکند.

 

سفارش جعبه فانتزی

سفارش جعبه فانتزی

اهمیت رنگ در سفارش جعبه فانتزی

در جعبه های فانتزی رنگ ها دارای اهمیت ویژه ای هستند. انتخاب رنگ مناسب برای جعبه فانتزی زیبایی و جذابیت آن را دو چندان می کند. در ترکیب رنگ این نوع جعبه ها می توان از رنگ های متضاد استفاده کرد. هچنین می توان اشیاء تزئینی را نیز برای زیبایی و جذابیت هر چه بیشتر بر روی جعبه ها به کار برد.

بنابراین اگر قصد دارید هدیه های خود را با بسته بندی شیک و منحصر به فرد به عزیزانتان تقدیم کنید، سفارش جعبه فانتزی گزینه مناسبی خواهد بود. اما باید دقت کافی در انتخاب جعبه خود داشته باشید. همچنین اگر صاحب کسب و کاری هستید می توانید از این جعبه ها برای ارائه محصولات خود به مشتری استفاده کنید.

آتیس باکس که از بهترین تولید کنندگان انواع جعبه ها، چاپ و بسته بندی است سفارش جعبه فانتزی را متناسب با کسب و کار شما می پذیرد.

 

آتیس باکس با در نظر گرفتن زمینه تخصص شما بهترین پیشنهادات بسته بندی را برای شما خواهد داشت.

برای مشاوره رایگان در خصوص سفارش کارتن سازی ، جعبه سازی و یا مشاوره رایگان در خصوص سفارش جعبه فانتزی با ما تماس بگیرید:

تلفن: 02632748726-02695003697-09125169679

خدمات آتیس

لیست خدمات ما
  • طراحی، چاپ و جعبه سازی
  • جعبه‌های مقوایی، کارتنی و فانتزی
ارتباط در واتساپ