سفارش جعبه مواد غذایی : بهترین شرکت جعبه سازی | جعبه سازی و چاپ آتیس |رتبه برتر جعبه سازی در ایران

سفارش جعبه مواد غذایی : بهترین شرکت جعبه سازی

سفارش جعبه مواد غذایی : بهترین شرکت جعبه سازی

وبلاگ

مواد غذایی از نیازهای ضروری ما می باشد. بسته بندی مواد غذایی نقش مهمی در نگهداری آن داشته و همچنین از نظر زیبایی نیز تاثیر گذار است. از انواع جعبه های مختلفی برای بسته بندی مواد غذایی استفاده می شود. آتیس باکس راهنمای شما در زمینه سفارش جعبه مواد غذایی خواهد بود.

انواع جعبه های بسته بندی مواد غذایی: بسته بندی طبیعتا باید بر اساس نوع ماده غذایی انجام شود. در صنعت کارتن سازی و جعبه سازی  سفارش جعبه مواد غذایی بر اساس محصول شما طراحی می شود. انواع مواد غذایی در بسته بندی های مخصوصی عرضه می شوند. سفارش جعبه مواد غذایی باید به صورتی باشد که از فاسد شدن و نفوذ رطوبت به داخل مواد غذایی جلوگیری کند. همچنین قیمت آن نیز باید به صرفه باشد.

بسته بندی مواد غذایی مانند پنیر، خامه و … بر روی مقوای پشت طوسی انجام می شود و دارای لیبل هستند.

موادی مانند همبرگر، میگو، ناگت مرغ و … نیز باید در داخل جعبه مقوایی قرار بگیرد.

خوراکی هایی مانند کلوچه، شکلات و بسکویت نیز باید در جعبه های جذاب بسته بندی شوند.

این جعبه علاوه بر حفاظت از مواد غذایی باعث می شوند که مخاطب به سمت محصول مورد نظر جذب شده و اقدام به خرید کند. بسته بندی مواد غذایی با رویه‌ی سفید مناسب می‌باشند و بیشتر مورد توجه مشتریان قرار می ‌گیرند.

 

مرتبط بخوانید: جعبه استوانه ای چای و دمنوش

 

چاپ و جعبه سازی آتیس از حرفه ای ترین کادر طراحی جعبه و نیروی کار متخصص و مجرب بهره گرفته و همچنین از جدیدترین و بروزترین ماشین آلات اتوماتیک و نیمه اتوماتیک جهت ساخت جعبه های مواد غذایی و انواع جعبه های دیگر استفاده می کند. با توجه به اهمیت بسته بندی محصول و فروش بیشتر در بازار امروز مشاورین کار آزموده آتیس باکس آماده ارائه مشاوره جهت انتخاب بهترین و مقرون به صرفه ترین بسته بندی محصول شما عزیزان می باشند. با کمک آتیس باکس می توانید بسته بندی که متناسب با کاربرد محصول شما است تهیه کنید و گامی در جهت رسیدن به اهداف بزرگ خود و فروش بیشتر بر دارید.

سفارش جعبه مواد غذایی

سفارش جعبه مواد غذایی

برای آشنایی بیشتر شما به بررسی نمونه کارهای آتیس باکس برای سفارش جعبه مواد غذایی خواهیم پرداخت. از نمونه کارهای این شرکت جعبه شکلات هودی می باشد که از محصولات مقوایی می باشد. در بسته بندی این محصول از مقوای پشت طوسی استفاده شده است و همانطور که می بینید جذابیت ویژه ای دارد. از چاپ 4 رنگ استفاده شده است و به صورت متالایز، طلاکوب و وکیم PVC می باشد.

نمونه کار بعدی مربوط به جعبه چای تکسو می باشد. این مدل از نوع استوانه – اسپیرال می باشد. جنس آن از نوع مقوای سخت می باشد و به صورت چاپ 5 رنگ و سلفو مات است.

سفارش جعبه مواد غذایی

سفارش جعبه مواد غذایی

مورد دیگر سفارش جعبه مواد غذایی که توسط آتیس انجام شده است جعبه بیسکویت چوب چوب می باشد. این نوع بسته بندی مقوایی می باشد و مدل آن ته قفلی است. همچنین جنس آن مقوای پشت طوسی می باشد و از چاپ 4 رنگ استفاده شده است. شما نیز می توانید از خدمات آتیس باکس برای بسته بندی محصولات غذایی خود استفاده کنید. چاپ بسته بندی برای مواد غذایی تاثیر قابل توجهی بر میزان فروش شما خواهد داشت.

آتیس باکس که از بهترین تولید کنندگان انواع جعبه ها، چاپ و بسته بندی است سفارش جعبه مواد غذایی را متناسب با کسب و کار شما می پذیرد.

آتیس باکس با در نظر گرفتن زمینه تخصص شما بهترین پیشنهادات بسته بندی را برای شما خواهد داشت.

برای مشاوره رایگان در خصوص سفارش کارتن سازی ، جعبه سازی و یا مشاوره رایگان در خصوص سفارش جعبهچای با ما تماس بگیرید:

تلفن: 02632748726-02695003697-09125169679

خدمات آتیس

لیست خدمات ما
  • طراحی، چاپ و جعبه سازی
  • جعبه‌های مقوایی، کارتنی و فانتزی
ارتباط در واتساپ