انواع هارد باکس در جعبه سازی آتیس | جعبه سازی و چاپ آتیس |رتبه برتر جعبه سازی در ایران هاردباکس

انواع هارد باکس در جعبه سازی آتیس

انواع هارد باکس در جعبه سازی آتیس

وبلاگ

 انواع هارد باکس در جعبه سازی آتیس

جعبه هاردباکس چیست؟

در این مطلب از چاپ و جعبه سازی آتیس به توضیح کاربرد جعبه هارد ، انواع هارد باکس و نیز نحوه سفارش آن در آتیس را می پردازیم. با ما همراه باشید!

مثلا در نظر بگیرید که :

موبایل را در بسته بندی های بسیار معمولی و بدون محافظ به بازار عرضه می میکردند، چه اتفاقی می افتاد؟ قطعاً با کوچکترین ضربه قست های حساس گوشی مانند ال سی دی آن دچار شکستگی و آسیب میشد. که همین امر خسارت هنگفتی را به فروشنده و خریدار وارد می کرد و یا اینکه یک شیشه عطر گران بها به عنوان هدیه برای فردی مهم خریده اید. ترجیح میدهید آن را در جعبه ای با ظاهر معمولی و یا در جعبه ای با ظاهر زیبا و شکیل هدیه دهید؟

هارد باکس از ترکیب و کنار هم قرار گرفتن انواع مقوا با ضخامت های متفاوت ساخته می شود که معمولاً این مقوا ها را به رنگ سفید انتخاب می کنند و مقاومت بالایی را به جعبه می بخشد. جالب است بدانید که بر روی این جعبه ها میتوان چاپ افست انجام داد همچنین میتوان از سلفون و UV اسفاده کرد، در نتیجه تولیدی ها و کارخانه ها میتوانند به راحتی برند خود را بر روی آنها چاپ کنند.

نمونه-جعبه-هارد-باکس

از دیگر موارد استفاده هارد باکس میتوان به استفاده آن در صنایع غذایی مانند جعبه های شکلات ، بسته بندی جواهرات، بسته بندی جعبه های کادویی و تبلیغاتی اشاره کرد که هم بسیار مقاوند و هم میتوان بر روی آنها چاپ دلخواه را انجام داد.

 

مرتبط بخوانید: انواع مقوا و تمام نکات مهم درباره آن ها

علاوه بر چاپ افست و رنگ و UV میتوان بر روی جعبه برش های مختلف مثلا منحنی یا افقی وارد کرد و به جعبه ظاهری زیبا و متفاوت داد. همچنین میتوان بر روی جعبه از چرم و یا پارچه استفاده کرد که جعبه سخت را به محصولی شکیل و خاص تبدیل میکند. کسانی که میخواهند به محصول خود جلوه ای خاص بدهند میتوانند جعبه سخت را با روکش چرم یا پارچه سفارش دهند. البته باید در نظر داشته باشید که تنها لایه بلایی از این جنس است و از کیفیت و سختی جعبه کم نمیشود.

 

چاپ و جعبه سازی آتیس طراح و تولید کننده انواع هارد باکس و فانتزی در ابعاد و قالبهای متنوع در خدمت شما عزیزان میباشد .

           www.atisbox.com 

        instagram : atisbox.ir   

     Tell : 09125169679 – 02632748726

خدمات آتیس

لیست خدمات ما
  • طراحی، چاپ و جعبه سازی
  • جعبه‌های مقوایی، کارتنی و فانتزی
ارتباط در واتساپ