سفارش جعبه ی مقوایی | جعبه سازی و چاپ آتیس |رتبه برتر جعبه سازی در ایران

سفارش جعبه ی مقوایی

سفارش جعبه ی مقوایی

وبلاگ

سفارش جعبه ی مقوایی : بسته بندی محصولات در انواع مختلفی انجام می شود. اسپیرال، فانتزی، لمینتی و … از جمله انواع بسته بندی هستند. یکی از دیگر از جعبه هایی که برای بسته بندی محصولات انجام می شود، نوع مقوایی است. موسسه چاپ و جعبه سازی آتیس مطلب امروز خود را به شرح  نمونه جعبه مقوایی اختصاص داده است. با ما همراه باشید!

 

جعبه مقوایی چیست و چه کاربردی دارد ؟

جعبه مقوایی که در زبان عامیانه به آن کارتن گفته می شود، نوعی روش بسته بندی محصولات مختلف است که با مقوا درست می شود. از این نوع جعبه ها می توان برای بسته بندی کالاها و مواد مختلفی استفاده کرد. در سفارش جعبه ی مقوایی ضخامت مقوا باید مورد توجه قرار بگیرد که معمولا بر اساس وزن و مقدار کالایی که باید بسته بندی شود تعیین می شود. انواع مختلف جعبه های مقوایی به شرح زیر می باشد :

جعبه شیار دار : این نوع کارتن مقوایی برای بسته بندی کالاهای کوچک مناسب است. طول همه فلاپ  ها در این نمونه جعبه مقوایی از مرکز تا لبه یکسان است.

جعبه مقوایی نیمه شیاردار : این جعبه ها دارای یک سر باز هستند و به خاطر همین ویژگی برای  بسته بندی کالاهای بزرگ و سنگین کاربرد دارند. در این نمونه جعبه مقوایی نیز مانند جعبه های شیاردار فلاپ به کار برده می شود.

 

مرتبط بخوانید :  سفارش جعبه مقوایی + قیمت

 

جعبه مقوایی اختصاصی : این مورد از انواع جعبه های مقوایی بیشتر در زمینه آرایشی، اسباب بازی و کادویی مورد استفاده قرار می گیرد. مهم ترین ویژگی این نوع، این است که شکل، ترکیب و ساختار این نوع جعبه بر اساس نیاز مشتری و نوع کالا تغییر می کند..

جعبه های RETT  : این نوع جعبه برای بسته بندی کالاهایی مانند چای، قهوه و … مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع جعبه کف محکم و ضخیم دارد و بدون نیاز به چسب مونتاژ می شوند.

جعبه سینی شکل :  برای بسته بندی کالا هایی مانند نوشیدنی، آب میوه، آجیل و … استفاده می شود. این نوع برای کالا هایی که باید در بسته بندی دیده شوند و حمل آسانی داشته باشند استفاده می شود.

سفارش جعبه ی مقوایی

سفارش جعبه ی مقوایی

سفارش جعبه ی مقوایی در آتیس باکس :

آتیس باکس یک شرکت کارتن سازی و جعبه سازی حرفه ای است که از بهترین کادر طراحی جعبه و نیروی کار متخصص و مجرب بهره گرفته و علاوه بر این از جدیدترین و بروزترین ماشین آلات اتوماتیک و نیمه اتوماتیک جهت ساخت انواع جعبه استفاده می کند. با توجه به اهمیتی که بسته بندی محصول و فروش بیشتر در بازار دارد مشاورین کار آزموده آتیس باکس آماده ارائه مشاوره جهت انتخاب بهترین و مقرون به صرفه ترین بسته بندی محصول شما عزیزان می باشند. با کمک آتیس باکس می توانید بسته بندی که متناسب با کاربرد محصول شما است تهیه کنید و گامی در جهت رسیدن به اهداف بزرگ خود و فروش بیشتر بر دارید.

در ادامه به معرفی چند مورد از نمونه سفارش جعبه ی مقوایی در آتیس باکس خواهیم پرداخت :

یکی از نمونه ها، کلکسیون بسته بندی زعفران قائنات می باشد که در مدل استندی، ته قفلی و پاکتی طراحی شده است. جنس کار لمینیتی می باشد و با چاپ 4 رنگ و یووی موضعی انجام شده است.

نمونه دیگر جعبه برگر فست فود ریکو می باشد. مدل این کار ته قفلی دستگیره دار می باشد. ابعاد این جعبه 120*150*200 است. جنس کار از نوع مقوای ایندربرد 300 گرم می باشد و از چاپ تک رنک استفاده شده است.

سفارش جعبه ی مقوایی

سفارش جعبه ی مقوایی

جعبه بیسکویی چوب چوب یکی دیگر از نمونه جعبه مقوایی می باشد. مدل این کار ته قفلی می باشد و در ابعاد 100*130*210 ارائه شده است. جنس آن از نوع مقوایی پشت طوسی بوده و در 4 رنگ چاپ شده است.

مورد بعدی مربوط به مجموعه جعبه لامپ می باشد که یکی دیگر از سفارش جعبه ی مقوایی است که در مجموعه آتیس باکس انجام شده است. مدل این کار دو طرف در می باشد و جنس آن مقوای پشت طوسی – ایندر برد و لمینیتی  بوده و با چاپ 4 رنگ تولید شده است.

نمونه های بیشتر را می توانید با کلیک بر روی “مقوایی” مشاهده کنید.

آتیس باکس با در نظر گرفتن حوزه تخصص شما بهترین پیشنهادات بسته بندی را برای شما خواهد داشت. برای مشاوره رایگان در خصوص سفارش کارتن سازی ، جعبه سازی بسته بندی محصولات خود با ما تماس بگیرید:

تلفن: 02632748726-02695003697-09125169679

خدمات آتیس

لیست خدمات ما
  • طراحی، چاپ و جعبه سازی
  • جعبه‌های مقوایی، کارتنی و فانتزی
ارتباط در واتساپ