سفارش قالب سازی : این موارد را باید بدانید! | جعبه سازی و چاپ آتیس |رتبه برتر جعبه سازی در ایران

سفارش قالب سازی : این موارد را باید بدانید!

سفارش قالب سازی : این موارد را باید بدانید!

وبلاگ

سفارش قالب سازی : برای ارائه محصولات مختلف از روش های بسته بندی مختلفی استفاده می شود. نوع بسته بندی بر اساس محصول مورد نظر می تواند متفاوت باشد. اما نکته ای که همیشه باید در نظر داشت این است که بسته بندی و ارائه محصول نقش بسیار مهمی در موفقیت آن و افزایش فروش دارد. موسسه چاپ و جعبه سازی آتیس باکس مطلب امروز خود را به شرح سفارش قالب سازی اختصاص داده است. با ما همراه باشید!

 

سفارش قالب سازی :

طراحی قالب برای بسته بندی محصول یکی از روش هایی است که برای ارائه محصولات مختلفی استفاده می شود.

از قالب سازی برای بسته بندی، تولید جعبه، کارتن، انواع ست‌اداری، بروشور و کاتالوگ با طرح های خاص و … استفاده می شود. قالب سازی عمدتا به روش دستی و  دستگاه لیزری انجام می شود.

برای سفارش قالب سازی در ابتدا باید طراحی و نمونه سازی انجام بگیرد. برای طراحی قالب از نرم افزارهای مخصوصی استفاده می شود. با استفاده از همین نرم افزار ها و توسط کارشناسان خبره و مجرب طرح اولیه به طرح سه بعدی یا همان 3D  تبدیل می شود تا دید بهتری نسبت به قالب داشته باشند و در صورت وجود ایرادات آن ها را برطرف کنند. تمامی این موارد برای این است که محصول و قطعه نهایی از کیفیت مطلوبی برخوددار باشد.

سفارش قالب سازی

سفارش قالب سازی

بعد از ایجاد طرح نهایی و اصلاح ایرادات، طرح سه بعدی به دستگاه های مخصوص داده می شو تا مراحل برش و آماده سازی آن انجام گیرد. این دستگاه ها کوچک ترین قطعات را با دقت فوق العاده بالا اجرا می کند و جای هیچگونه خطایی را نمی گذارد.

به علت دقت و ظرافت بالا در سفارش قالب سازی، متناسب با محصول مورد نظر بوده و به همین خاطر باعث زیبایی بسته بندی آن می شود.

 کاربردهای قالب سازی :

در شرکت های جعبه سازی و کارتن سازی معمولا قالب های چوبی زیادی وجود دارد که برای شکل های جعبه یا فولدر و حتی پاکت نامه و …استفاده می شود. این قالب ها در اندازه های مختلف برای طرح های مختلف طراحی و ساخته می شوند.

قالب ها برای برای برش خاص کاغذ، مقوا،  کارتن، کارت ویزیت یا لیبل محصولات و … استفاده می شوند.

 

سفارش قالب سازی

سفارش قالب سازی

 

انواع روش های سفارش قالب سازی :

همانطور که اشاره کردیم قالب سازی به دو روش دستی و لیزری انجام می شود. در هنگام سفارش قالب سازی باید این نکته را در نظر داشته باشید.

در روش دستی در مرحله اول با استفاده از چاپ نقشه قالب و چسباندن آن روی تخته مخصوص، با استفاده از اره مویی دستی یا اره مویی های صنعتی بزرگ، اقدام به برش خطوط و شکل دادن قالب می کنند. این کار بسیار وقت گیر بوده و دارای خطای بیشتری است و ممکن است نتیجه کار نیز رضایت بخش نباشد.

با پیشرفت علم و تکنولوژی از دستگاه‌های پیشرفته لیزری برای برش استفاده می کنند که سرعت و دقت بسیار بالایی داشته و برای سفارش قالب سازی نیز مفید است.

با دستگاه برش لیزری می ‌توان گوشه ها و خمیدگی هایی ایجاد کرد که با روش دستی عملا غیر ممکن بود.

اما پس از برش و آماده سازی تخته مخصوص، تیغه ها نیز طبق نقشه ها باید آماده شوند. این تیغه ها به صورت رول هستند و باید نسبت به نیاز، برش خورده، خم شوند و در محل خود روی تخته قرار گیرند.

استفاده از بهترین روش های بسته بندی و قالب سازی می تواند نقش مهمی در جذب مشتریان داشته باشد، به همین خاطر باید از افراد حرفه ای و مجرب استفاده کرد. شما می توانید در لینک زیر چندین مورد از بهترین نمونه های قالب آتیس باکس را ببینید.

گالری نمونه قالب های آتیس

آتیس باکس با در نظر گرفتن حوزه تخصص شما بهترین پیشنهادات قالب سازی و بسته بندی را برای شما خواهد داشت. برای مشاوره رایگان در خصوص سفارش کارتن سازی ، جعبه سازی بسته بندی محصولات خود با ما تماس بگیرید:

تلفن: 02632748726-02695003697-09125169679

 

خدمات آتیس

لیست خدمات ما
  • طراحی، چاپ و جعبه سازی
  • جعبه‌های مقوایی، کارتنی و فانتزی
ارتباط در واتساپ