مدل جعبه فانتزی : مدل هایی که باعث افزایش فروش می شود! | جعبه سازی و چاپ آتیس |رتبه برتر جعبه سازی در ایران

مدل جعبه فانتزی : مدل هایی که باعث افزایش فروش می شود!

مدل جعبه فانتزی : مدل هایی که باعث افزایش فروش می شود!

وبلاگ

مدل جعبه فانتزی : بسته بندی تنها برای حفاظت از کالا نیست. یک جعبه زیبا در افزایش فروش تاثیر بسیار زیادی دارد زیرا که خریدار را تحریک میکند تا از محصول آن بازدید کند. جعبه های فانتزی یکی از پر فروش ترین و بهترین جعبه های موجود در بازار هستند. در طراحی و ساخت جعبه های فانتزی لازم نیست از اصول و قواعد خاصی پیروی کنید. جعبه های زیادی با طرح ها و رنگ های متفاوت در بازار وجود دارد که شما را آزاد می گذارد و اجازه می دهد تا با سلیقه خود جعبه خاص و محصر به فردی را انتخاب کنید.

اگر وسیله که میخواهید بسته بندی کنید دارای شکل ویژه و ابعاد خاصی است میتوانید از جعبه های مربع و یا مستطیل استفاده کنید، ولی اگر وسیله ای که میخواهید بسته بندی کنید انعطاف پذیر، مانند: لباس، آجیل، جعبه شکلا و محصولاتی از این قبیل است و یا دارای ابعاد استاندارد می باشد، میتوانید از جعبه های لوزی، مثلث و یا چند ضلعی های نا متقارن استفاده کنید. در ادامه این مطلب از آتیس باکس با مدل جعبه فانتزی و تاثیر آن در فروش محصولات همراه ما باشید.

 

مدل جعبه فانتزی

مدل جعبه فانتزی

 

یک بسته بندی مناسب و استاندارد باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

یک جعبه مناسب باید توجه مشتری را در چند ثانیه اول به خود جلب کند و طراحی آن به گونه ای باشد که خاصیت و کاربرد محصول را توصیف کند. یک بسته بندی استاندارد و خوب باید به بالا بردن فروش کالا کمک کند. از دیگر نکاتی که در خرید جعبه ها اهمیت بسیاری دارد نگهداری و حفظ امنیت محصول در برابر آسیب های محیطی است که مهم ترین نکته در انتخاب بسته بندی به شمار می آید.

بسته بندی خوب باید علاوه بر طراحی قیمت مناسبی هم داشته باشد. امروزه جعبه قیمت مناسب و طراحی زیبا یکی از دغدغه های تولید کنندگان و عرضه کنندگان محصولات به شمار می آید.

 

نکات مهم برای مدل جعبه فانتزی :

امروزه مطمئناً صنعت بسته بندی و جعبه سازی تاثیر بسیار مهمی در رشد دیگر مشاغل دارد. اگر شما هم یک تولید کننده هستید، سفارش جعبه مدل فانتزی با کیفیت یکی از دغدغه های شما است. یکی از نکاتی که می‌تواند به محصول شما ارزش اهدا کند جعبه با کیفیت برای بسته بندی است. توجه داشته باشید که جعبه های فانتزی در بازارهای جهانی از محبوبیت بسیاری برخوردار است. آتیس باکس یکی از برترین تولید کنندگان مدل جعبه فانتزی است که با عرضه زیبا ترین محصولات با کیفیت فوق العاده مشتریان بسیاری را جذب کرده.

 

مدل جعبه فانتزی

مدل جعبه فانتزی

 

همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم، براس جعبه های فانتزی شما می توانید آزادانه و با توجه به سلایق و خلاقیت خود مدل دلخواهتان را طراحی و سفارش دهید؛ اما برای انتخاب جعبه های فانتزی بهتر است به یک سری نکات کلیدی توجه داشته باشید.

رنگ مهم ترین و اصلی ترین نکته برای طراحی جعبه های فانتزی است. شما با انتخاب رنگ های جیغ و جذاب میتوانید جذابیت کارتان را چند برابر کنید. به عنوان مثال اگر رنگ زکینه شما خنثی است بهتر است در طراحی روی آن از رنگ های مانند زرد، قرمز و یا رنگ های متضلد آن استفاده کنید.

لازم به ذکر است که استفاده از انواع وسایل تزئینی بر روی جعبه ها نیز یکی دیگر از راه های زیباتر کرده بسته بندی فانتزی است که در اکثر مواقع با استقبال از طرف مشتریان رو به رو می شود.

 

 

مدل جعبه فانتزی

مدل جعبه فانتزی

 

آتیس باکس با در نظر گرفتن حوزه تخصص شما بهترین پیشنهادات بسته بندی را برای شما خواهد داشت. برای دریافت مشاوره رایگان در خصوص سفارش کارتن سازی ،جعبه سازیبسته بندی محصولات خود با ما تماس بگیرید: 02632748726-02695003697-09125169679

خدمات آتیس

لیست خدمات ما
  • طراحی، چاپ و جعبه سازی
  • جعبه‌های مقوایی، کارتنی و فانتزی
ارتباط در واتساپ