جعبه سازی و چاپ آتیس |رتبه برتر جعبه سازی در ایران لمینتی و کارتنی

تولید جعبه لمینتی + قیمت

تولید جعبه لمینتی + قیمت

وبلاگ

نتیجتولید جعبه لمینتی + قیمت

بسته بندی لمینتی یکی از انواع جعبه ها در صنعت کارتن سازی و جعبه سازی می باشد که کاربردهای مختلفی داشته و برای انواع مختلفی از محصولات مورد استفاده قرار می گیرد. با سفارش جعبه لمینیتی در بهترین کارگاه جعبه سازی ایران می توانید انواع محصولات خود را به بهترین نحو بسته بندی و عرضه کنید. در این مطلب از سایت آتیس باکس به بررسی جعبه لمینیتی خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

جعبه سازی لمینتی چیست و چه کاربردی دارد ؟

در صنعت بسته بندی، به هر نوع از بسته بندی که لایه ای بر روی آن نصب شود لمینیت گفته می شود.

جعبه های لمینیتی از نظر جنس کارتن و نوع نصب لایه لمینیت به چند نوع تقسیم می شوند.

این ویژگی می تواند در انتخاب و سفارش جعبه لمینیتی تأثیر گذار باشد.

جعبه های لمینیتی بر اساس جنس نوع کارتن و یا تعداد لایه های زیرین و لایه لمینیت تقسیم بندی می شوند.

این نوع جعبه معمولا برای محصولاتی با وزن بیشتر از ۷۰۰ گرم تولید می شود. در ادامه به بررسی نمونه جعبه لمینیتی خواهیم پرداخت.

نمونه جعبه لمینیتی

نمونه جعبه لمینیتی

جعبه سازی آتیس باکس بهترین جعبه سازی ایران :

چاپ و جعبه سازی آتیس بهترین جعبه سازی ایران می باشد که از حرفه ای ترین کادر طراحی جعبه و نیروی کار متخصص و مجرب تشکیل شده است. همچنین این مجموعه از جدیدترین و بروزترین ماشین آلات اتوماتیک و نیمه اتوماتیک جهت ساخت نمونه جعبه لمینیتی و انواع جعبه های دیگر استفاده می کند. با توجه به اهمیت بسته بندی محصول و تاثیر آن در فروش بیشتر در بازار امروز مشاورین کار آزموده آتیس باکس آماده ارائه مشاوره جهت انتخاب بهترین و مقرون به صرفه ترین بسته بندی محصول شما عزیزان می باشند. با کمک آتیس باکس می توانید بسته بندی که متناسب با کاربرد محصول شما است تهیه کنید و گامی در جهت رسیدن به اهداف بزرگ خود و فروش بیشتر بر دارید.

مرتبط بخوانید : سفارش جعبه لمینیتی : بهترین موسسه چاپ و بسته بندی!

نمونه جعبه لمینتی تولید شده در آتیس

از نمونه کارهای آتیس باکس برای طراحی جعبه لمینیتی می توان به جعبه لوازم یدکی تامر اشاره کرد. اندازه این جعبه ها 230*138*70  و  115*78*70می باشد. جنس این بسته بندی از نوع لمینیتی – روکش کرافت است و برای چاپ آن از 4 رنگ استفاده شده است.

نمونه جعبه لمینیتی دیگر مربوط به جعبه محصولات آیدیس می باشد. مدل این کار ته قفلی و کیبوردی می باشد و از چاپ 4 رنگ برای تولید آن استفاده شده است.

جعبه محصولات هلنسا از دیگر نمونه ها است که از مدل دو طرف در – پنجره دار می باشد. برای تولید این جعبه از چاپ 4 رنگ و سلفون براق استفاده شده است.

نمونه جعبه لمینیتی

نمونه جعبه لمینیتی

نمونه دیگر مربوط به جعبه لامپ پارسه می باشد که از مدل درب دارویی است. برای طراحی و تولید این محصول در آتیس باکس از چاپ 5 رنگ و سلفون براق استفاده شده است.

جعبه ذغال خان خان از نمونه جعبه لمینیتی آتیس باکس می باشد. مدل این جعبه کیبوردی پنجره دار است و از چاپ 4 رنگ، سلفون مات، ابر 1/5CM برای طراحی و تولید آن استفاده شده است.

همانطور که مشاهده می کنید از جعبه های لمینیتی می توان برای بسته بندی انواع مختلفی از محصولات استفاده کرد. طراحی و تولید این جعبه ها بر اساس نوع محصول شما انجام می شود. بنابراین با سفارش جعبه لمینیتی به مجموعه آتیس باکس می توانید مطمئن شوید که مجموعه ای حرفه ای کار طراحی و تولید بسته بندی شما را انجام می دهند.

با کلیک بر روی جعبه لمینیتی می توانید اطلاعات بیشتری درباره نمونه ها کسب کرده و تصاویر مربوطه را مشاهده کنید.

با نمونه جعبه لمی آتیس باکس آشنا شدید. این مجموعه که از بهترین تولید کنندگان انواع جعبه ها، چاپ و بسته بندی است سفارش جعبه لمینیتی را متناسب با کسب و کار شما می پذیرد.

آتیس باکس با در نظر گرفتن زمینه تخصص شما بهترین پیشنهادات بسته بندی را برای شما خواهد داشت.

برای مشاوره رایگان در خصوص سفارش کارتن سازی ، جعبه سازی و یا مشاوره رایگان در خصوص سفارش جعبه لمینیتی با ما تماس بگیرید:

تلفن: 02632748726-02695003697-09125169679

خدمات آتیس

لیست خدمات ما
  • طراحی، چاپ و جعبه سازی
  • جعبه‌های مقوایی، کارتنی و فانتزی
ارتباط در واتساپ