نمونه جعبه مقوایی : بهترین شرکت جعبه سازی | جعبه سازی و چاپ آتیس |رتبه برتر جعبه سازی در ایران

نمونه جعبه مقوایی : بهترین شرکت جعبه سازی

نمونه جعبه مقوایی : بهترین شرکت جعبه سازی

وبلاگ

نمونه جعبه مقوایی : روش های بسته بندی مختلفی برای انواع محصولات وجود دارد. یکی از این روش ها استفاده از جعبه های مقوایی می باشد. موسسه چاپ و جعبه سازی آتیس مطلب امروز خود را به شرح  نمونه جعبه مقوایی اختصاص داده است. با ما همراه باشید!

انواع جعبه مقوایی

جعبه مقوایی یا کارتن نوعی روش بسته بندی است که با مقوا درست می شود. این نوع جعبه ها برای بسته بندی کالاها و مواد مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. ضخامت مقوا بر اساس وزن و مقدار کالایی که باید بسته بندی شود تعیین می شود. جعبه های مقوایی انواع مختلفی دارند که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم:

جعبه شیار دار: این نوع جعبه برای بسته بندی کالاهای کوچک استفاده می شود. طول همه فلاپ  ها در این نمونه جعبه مقوایی از مرکز تا لبه یکسان است.

جعبه مقوایی نیمه شیاردار: در این نمونه جعبه مقوایی فلاپ به کار برده می شود. این جعبه ها دارای یک سر باز هستند و به همین علت برای کالاهای بزرگ و سنگین مورد استفاده قرار می گیرند.

 

مرتبط بخوانید: سفارش جعبه مقوایی + قیمت

 

جعبه مقوایی اختصاصی : شکل، ترکیب و ساختار این نوع جعبه بر اساس نیاز مشتری و نوع کالا تغییر می کند. کاربرد این نوع بیشتر در زمینه آرایشی، اسباب بازی و کادویی هستند.

جعبه های RETT : این نوع جعبه کف محکم و ضخیم دارد و بدون نیاز به چسب مونتاژ می شوند. این نوع جعبه برای بسته بندی کالاهایی مانند چای، قهوه و … مورد استفاده قرار می گیرد.

جعبه سینی شکل : این نوع برای کالاهایی که باید در بسته بندی دیده شوند و حمل آسانی داشته باشند استفاده می شود. برای کالاهایی مانند نوشیدنی، آب میوه، آجیل و … استفاده می شود.

نمونه جعبه مقوایی

نمونه جعبه مقوایی

نمونه جعبه مقوایی و معرفی بهترین شرکت

کارتن سازی و جعبه سازی آتیس از حرفه ای ترین کادر طراحی جعبه و نیروی کار متخصص و مجرب بهره گرفته و همچنین از جدیدترین و بروزترین ماشین آلات اتوماتیک و نیمه اتوماتیک جهت ساخت جعبه های مقوایی و انواع جعبه های دیگر استفاده می کند. با توجه به اهمیت بسته بندی محصول و فروش بیشتر در بازار امروز مشاورین کار آزموده آتیس باکس آماده ارائه مشاوره جهت انتخاب بهترین و مقرون به صرفه ترین بسته بندی محصول شما عزیزان می باشند. با کمک آتیس باکس می توانید بسته بندی که متناسب با کاربرد محصول شما است تهیه کنید و گامی در جهت رسیدن به اهداف بزرگ خود و فروش بیشتر بر دارید.

برای آشنایی بیشتر شما به بررسی نمونه کارهای آتیس باکس برای سفارش جعبه مقوایی خواهیم پرداخت.

یکی از نمونه ها، کلکسیون بسته بندی زعفران قائنات می باشد که در مدل استندی، ته قفلی و پاکتی طراحی شده است. جنس کار لمینیتی می باشد و با چاپ 4 رنگ و یووی موضعی انجام شده است.

نمونه دیگر جعبه برگر فست فود ریکو می باشد. مدل این کار ته قفلی دستگیره دار می باشد. ابعاد این جعبه 120*150*200 است. جنس کار از نوع مقوای ایندربرد 300 گرم می باشد و از چاپ تک رنک استفاده شده است.

جعبه بیسکویی چوب چوب یکی دیگر از نمونه جعبه مقوایی می باشد. مدل این کار ته قفلی می باشد و در ابعاد 100*130*210 ارائه شده است. جنس آن از نوع مقوایی پشت طوسی بوده و در 4 رنگ چاپ شده است.

نمونه های بیشتر را می توانید با کلیک بر روی “مقوایی” مشاهده کنید.

آتیس باکس با در نظر گرفتن حوزه تخصص شما بهترین پیشنهادات بسته بندی را برای شما خواهد داشت. برای مشاوره رایگان در خصوص سفارش کارتن سازی ، جعبه سازی بسته بندی محصولات خود با ما تماس بگیرید:

تلفن: 02632748726-02695003697-09125169679

 

خدمات آتیس

لیست خدمات ما
  • طراحی، چاپ و جعبه سازی
  • جعبه‌های مقوایی، کارتنی و فانتزی
ارتباط در واتساپ