چاپ جعبه در آتیس باکس چطور انجام می شود؟! | جعبه سازی و چاپ آتیس |رتبه برتر جعبه سازی در ایران

چاپ جعبه در آتیس باکس چطور انجام می شود؟!

چاپ جعبه در آتیس باکس چطور انجام می شود؟!

وبلاگ

چاپ جعبه در آتیس باکس چطور انجام می شود؟ جعبه  و به طور کلی بسته بندی چه تاثیری در فروش من خواهد داشت؟ همراه آتیس باکس باشید تا توضیحات جامع را خدمت شما در این باره داشته باشیم.

بسته بندی امروز ازاهمیت بالایی برخوردار است. هر چند که محصول با کیفیتی را روانه بازار کنید در صورت نداشتن بسته بندی مناسب محصول شما محکوم به شکست است. درصد بالایی از فروش

بسته بندی و بالطبع چاپ و سفارش جعبه یکی از مهمترین موارد در فروش محصول شما است امروزه میبینیم که افراد در بسته بندی محصولات خود کیفیت را فدای هزینه میکنند جعبه ویترین محصول شما است .

فرض کنید شما یک فروشگاه دارید که درون آن با کیفیت ترین پوشاک را قرار داده اید اما فروشگاه شما ویترین مناسبی ندارد!

در این صورت  افرادی که از مقابل فروشگاه شما عبور میکنند محصولات شما را نمی بینند نداشتن یک بسته بندی مناسب هم دقیقا مانند همین مثال است.

چاپ جعبه مواد غذایی

چاپ یک نمونه جعبه مواد غذایی

بسته بندی مناسب باعث دیده شدن محصول شما در قفسه فروشگاه ها می شود و همین موضوع روی انتخاب مشتریان تاثیرگذار خواهد بود.

مرتبط ببینید: جعبه کشویی جواهرات کیا گالری

برای انتخاب یک جعبه مناسب باید به موارد مختلفی دقت کنید. برخی از آن ها شامل این موارد خواهند شد:

1- اندازه محصول شما

2- شکل هندسی

3- وزن محصول

4- ارزش ریالی محصول

اگر محصول شما دارای ارزش ریالی بالایی باشد به دلیل توجیح اقتصادی شما می توانید برروی جعبه خود بیشترین خدمات تکمیلی چاپ جعبه مانند:طلاکوب و نقره کوب ، برجسته کاری ، یووی ، و یا چاپ متالایز را انجام دهید که باعث بهتر دیده شدن محصول شما خواهد شد.

اگر وزن محصول زیاد باشد باید به فکر انتخاب جعبه های مستحکم تر باشید و از جعبه با ضخامت مقوا بالا و یا چاپ لمینیتی که بتواند وزن بیشتری را تحمل کند، استفاده کنید. معمولا از جعبه های لمینیتی 3 و 5 لایه برای این کار استفاده می شود.

چاپ جعبه رستوران

چاپ یک نمونه از جعبه رستوران

چاپ جعبه های مقوایی

در چاپ جعبه های مقوایی باید از مقواهای کمتر از 500 گرم استفاده شود. ذکر این نکته ضروری است که باید از مقواهایی که دارای پوشش مناسب و قابل چاپ می باشد استفاده کرد. جعبه های مقوایی را به جعبه پشت طوسی، جعبه پشت سفید، جعبه پشت کرم و جعبه ایندر برد می شناسند.هزینه چاپ جعبه بر اساس صافی و سفیدی سطح ورق محاسبه می شود.

مرتبط ببینید : نمونه جعبه مارال چرم

کدام مقواها هزینه بیشتری برای شما خواهند داشت؟

مقواهای پشت سفید نسبت به مقواهای پشت طوسی گران تر می باشد.برخی نمونه جعبه ها که توسط تولیدکنندگان جعبه در ایران انجام شده است به عنوان الگوهای خوب برای طراحی و چاپ معرفی گردیده است.

در صنعت چاپ و بسته بندی بعضی از جعبه ها وجود دارند که در انتهای مرحله تولید نیاز به مونتاژ کاری دارند که این مرحله به وسیله تجربه و هنر افراد در صحافی امکان پذیر می شود این مرحله ساخت جعبه نام دارد به طور مثال جعبه هایی که به مرحله ساخت نیاز دارند از این قبیل جعبه ها هستند : جعبه شکلات ، جعبه هدیه و کادویی ، جعبه سخت یا هارد باکس این جعبه ها معمولا جعبه هایی هستند که امکان این وجود ندارد که به صورت تخت به مشتری تحویل داده شوند و مشتری خود در انبار به صورت جعبه در آیند این جعبه ها به صورت ساخته شده و دارای حجم می باشند به طور مثال: در ساخت جعبه سخت مقوای کرجی با ضخامت 5 میلیمتر توسط دستگاه نیم تیغ خورده و از آن 5 میلیمتر حدود 3 میلیمتر تیغ زده می شود 2 میلیمتر باقی مانده نقش لولا را بازی میکنند و باعث نزدیک شدن اضلاع به هم می شوند سپس توسط سازنده به وسیله دست پوستر چاپ شده بر روی این مغزی کشیده شده و مرحله ساخت جعبه شکل می گیرد.

چاپ جعبه

چاپ جعبه های لمینت

لمینت از بهم چسباندن دو جنس متفاوت مقوا می باشد. معمولا در چاپ جعبه های لمینت از چسابندن یک یا دو ورق دو، سه و چند لایه استفاده می شود، به این منظور که استحکام جعبه و تحمل وزن و فشار داخلی و خارجی بالا رفته و در اصابت ضربه های کوچک مقاوم باشد.از کالاهایی که بیش از 500 گرم وزن دارد؛ بهتر است از جعبه های لمینت استفاد شود.

مرتبط ببینید: ست جعبه بسته بندی فست فود

قواعد چاپی جعبه :

در  چاپ و تولید جعبه باید نوع استفاده و کاربرد جعبه مشخص شده باشد. از مقاوم بودن جعبه برای محافظت از محصول اطمینان پیدا کنید. از یک مشاور با تجربه برای چاپ جعبه و تولید جعبه های بسته بندی خود استفاده کنید. در چاپ جعبه استاندارد های بسته بندی را رعایت کنید. نحوه و نوع چیدمان در طراحی نیز باید رعایت شده باشد.

برای مشاوره رایگان سفارش جعبه وچاپ جعبه با آتیس باکس تماس بگیرید :

  • تلفن: 02632748726-02695003697-09125169679

به گرمی پاسخگوی شما خواهیم بود.

خدمات آتیس

لیست خدمات ما
  • طراحی، چاپ و جعبه سازی
  • جعبه‌های مقوایی، کارتنی و فانتزی
ارتباط در واتساپ