سفارش جعبه هارد باکس در آتیس | جعبه سازی و چاپ آتیس |رتبه برتر جعبه سازی در ایران | تولید انواع هارد باکس |

سفارش جعبه هارد باکس در آتیس

سفارش جعبه هارد باکس در آتیس

وبلاگ

 

سفارش جعبه هارد باکس در آتیس

جعبه هارد باکس چه کاربردی دارد؟!

شاید تصور کنید که مصرف هارد باکس محدود به یک سری کسب و کارهای خاص یا محصولات خاص است و برای محصولات عموما از جعبه های مقوایی معمولی استفاده می شود. امروز قصد داریم توضیحاتی جامع در خصوص این نوع جعبه و سفارش جعبه هارد باکس در آتیس باکس  برای شما داشته باشیم. همراه ما باشید.در واقع امروزه تعداد بسیار زیادی از کسب و کار ها از این نوع جعبه استقبال می کنند.  رویه بازار نشان می دهد که عملا استقبال عمومی از  جعبه هاردباکس خیلی بیشتر از دیگر روش های بسته بندی است.اما دلیل استقبال کسب و کار های مختلف از این نوع بسته بندی چیست؟! سه دلیل عمده برای این استقبال وجود دارد:

  • از عمر و مقاومت بیشتری  برخوردار است.
  • برای حمل و نقل انتخاب بسیار مناسبی است.
  • هزینه تمام شده این نوع جعبه خیلی هم از جعبه های مقوایی معمولی بالاتر نیست.
  • ظاهر زیبا و شیکی دارد

درست است که پایه قیمت یک هارد باکس از جعبه مقوایی معمولی بالاتر است اما دلیل گرایش و علاقه زیاد بازار به این مدل بسته بندی نشان می دهد که سلیقه جامعه مشتریان با این نوع جعبه سازگار تر است.

هارد-باکس-جواهرا 1ت

یکی از زیباترین و شیک ترین نوع بسته بندی هارد باکس است. امروزه نیز در صنعت بسته بندی و تبلیغات بسیار مورد توجه تولید کنندگان و مصرف کنندگان قرار گرفته است. در گذشته این نوع بسته بندی به صورت دستی یا دست ساز سنتی تهیه می‌شده است. امروزه با توجه به پیشرفت تجهیزات چاپی امروزه به صورت ماشینی تولید می شود. در آتیس باکس این خدمت با بهترین کیفیت به شما ارائه می شود.

خلاصه مزایای استفاده از جعبه هارد باکس به شرح زیر است:

  •  استفاده از جعبه هارد باکس صرفه اقتصادی دارد.
  •  میتوان آنها را در طرح ها و رنگهای متفاوت تولید و توزیع کرد.
  • امکان چاپ افست بر روی آن وجود دارد.
  •  میتوان از UV بر روی جعبه هاردباکس استفاده کرد.
  • امنیت کامل را برای محصول به  وجود می آورد.
  •  استفاده از آنها راحت و حمل و نقل محصول را آسان میکند.

نمونه-جعبه-هارد-باکس2

چگونه میتوانیم هارد باکس را از جعبه های معمولی دیگر تشخیص دهیم؟

برای اینکه بفهمیم جعبه هارد باکس است یا خیر باید جعبه را لمس کنید چنانچه استحکام و سختی جعبه را احساس کردید و متوجه شدید قابل انعطاف نیست، این جعبه از نوع هارد باکس است ولی اگر اینگونه نبود و انعطاف پذیر بود هارد باکس نیست. راه دیگر برای شناسایی آن دقت به ظاهر جعبه است. اگر جعبه به سمت بیرون یا درون متمایل و یا خم شده بود پس جعبه سخت نیست.

هارد باکس مناسب چه کسانی است؟

اگر شما نیاز به بسته بندی شیک یا مقاومی دارید، به طور حتم جعبه هارد باکس میتواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد.

در واقع جعبه هارد باکس از دو قسمت تشکیل شده است :

  • قسمت داخلی : قسمت داخلی هارد باکس از مقواهای محکم و ضخیم ساخته می شود که در اصل بحث استحکام جعبه را به دوش می کشند.
  • قسمت بیرونی : نمای خارجی آن است که با چاپ و خدمات دیگر ظاهری اختصاصی را ارائه میدهد.

جایگزین های جعبه هارد باکس

از جعبه های لمینتی میتوان به عنوان جایگزین ارزانتر استفاده کرد ولی جعبه های لمینتی جذابیت کمتری نسبت به هارد باکس دارند ولی برای شکیل تر شدن جعبه لمینتی میتوان از جعبه های لمینت دو رو نیز استفاده کرد.
به عنوان مثال شرکت اپل برای محصولات سایز بزگتر خود مثل مک بوک از جعبه های لمینتی دو رو استفاده کرده است.

 

نمونه جعبه لمینتی و هارد باکس

تعداد حداقل سفارش برای جعبه هارد باکس چقدر است؟

حداقل تیراژ در  آتیس برای جعبه هارد باکس 1000 عدد است. هارد باکس را می توان بدون نیاز به چاپ تولید کرد. از آنجایی که روکش های متنوعی برای تولید هارد باکس وجود دارد لذا طیف انتخابی فوق العاده بازی در اختیار مشتریان قرار می گیرد. خوبی تولید جعبه سخت این است که شما حتی این امکان را دارید که درب جعبه را با یک رنگ و بدنه جعبه را با رنگی دیگر سفارش دهید.

هارد-باکس-موبایل1

بازه زمانی تولید هارد باکس در آتیس باکس چقدر است؟

بازه ی زمانی تولید  بین 20 تا 30 روز کاری متغییر است. این تایم تولید نسبت به نوع قالب و خدمات درخواستی مشتری متفاوت هستند. محصولی که در این نوع جعبه  قرار می گیرد، قطعا از ارزشی بالاتر نسبت به سایر محصولات مشابه برخوردار خواهد شد.

همچنین، به دلیل داشتن روکش هایی با مواد پروپیلن، تا حد بالایی ضد رطوبت است.  و توانایی حفظ شکل و ظاهر در شرایط مرطوب یا گرم را نیز دارد.

این امکان قطعا برای جعبه های مقوایی معمولی وجود ندارد.

همچنین، شما می توانید با چاپ روکش مورد نظر خود به صورت تمام رنگی و درخواست استفاده از آن روکش برای تولید هارد باکس مورد نظرتان، جلوه خاصی به محصول خود ببخشید و ارزش خرید آن را چندین برابر کنید.

نحوه سفارش در آتیس :

  1. تماس با ما
  2. حضور در مجموعه
  3. ارائه یک نمونه محصول جهت اندازه گیری
  4. تاییدیه ماکت
  5. تایید طرح گرافیکی
  6. چاپ و تولید و در نهایت تحویل محصول

 

 همکاری آتیس باکس با شرکتهای بزرگ و معتبر

ما توانستیم با تولید محصولات با کیفیت در زمینه جعبه سازی و هارد باکس اعتماد شرکتهای معتبر و بزرگی را نسبت به خود جلب کنیم .  خوشبختانه روز به روز بر تعداد اینچنین مشتریانی بیشتر و بیشتر می شوند .

 

مجموعه جعبه سازی و چاپ آتیس با بهره گیری از حرفه ای ترین کادر طراحی جعبه و نیروی کار متخصص و مجرب با استفاده از جدیدترین و بروزترین ماشین آلات اتوماتیک و نیمه اتوماتیک جهت ساخت جعبه های مقوایی ،فانتزی ( هارد باکس) فعالیت میکند.

ما اینجاییم تابهترین بسته بندی ها را با بهترین طراحی و متریال برای محصول شما تولید کنیم تا باعث فروش بیشتر و زیبا تر شدن ظاهر محصول شما باشیم .

توضیحات تکمیلی در رابطه با هارد باکس : کلیک کنید

 

آتیس باکس با در نظر گرفتن حوزه تخصص شما بهترین پیشنهادات بسته بندی را برای شما خواهد داشت. برای مشاوره رایگان در خصوص سفارش جعبه هارد باکس با ما تماس بگیرید.

www.atisbox.com

instagram : atisbox.ir

Tell : 09125169679 – 02632748726

خدمات آتیس

لیست خدمات ما
  • طراحی، چاپ و جعبه سازی
  • جعبه‌های مقوایی، کارتنی و فانتزی
ارتباط در واتساپ